וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד ושכטר מלהיבים את בית"ר ירושלים: "עכשיו גם המזל איתנו"

22.10.2017 / 7:42

צמד הישראלים שוב מובילים את את בית"ר להצלחות, ובקבוצה כבר לא מתפלאים כשמכתירים את ורד לישראלי הטוב בארץ. היכולת דווקא טעונת שיפור: "כשהיינו טובים היה לנו פחות מזל". ולמה בניון ביקש לא להיות בסגל?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. עכשיו גם המזל איתם

מאז הוקם האצטדיון החדש בחיפה, בית"ר ירושלים מנצחת שם בכל עונה במהלך הליגה הסדירה (בפלייאוף היו לה הפסדים שם). יש מכנה משותף לכל המשחקים הללו: בוריס קליימן תמיד מצטיין בהם. כך או כך, בבית"ר לא יצאו מגדרם ויודעים כי למרות המסורת החיובית שהם בונים בכרמל, יש עוד הרבה על מה לעבוד ולשפר. "כשהיינו טובים היה לנו פחות מזל, אבל נגד נתניה וגם מול מכבי חיפה המזל היה איתנו, ותמיד עדיף להסיק מסקנות אחרי ניצחונות ולא אחרי הפסדים", אמרו אתמול במועדון. בבית"ר לא היו מרוצים בעיקר מהיכולת במחצית הראשונה. עד כה בני בן זקן עדיין היה בשלב ההיכרות עם הקבוצה ועבד פחות ברמה הטקטית. כעת, כאשר בית"ר עומדת לפגוש בשני המחזורים ההבאים יריבות שעל הנייר נחותות ממנה כמו אשקלון ובני יהודה, בן זקן יצטרך להתחיל לעבוד טקטית ולהביא למשחקים קבוצה לוחצת, יוזמת ועם כדורגל שונה מזה שנראה בשני המשחקים האחרונים. עד עתה בן זקן האמין בלא לשנות יותר מדי ועלה עם אותם 11 איתם פתח נגד נתניה, אבל לא בטוח שזה יהיה הציוות הנכון גם למשחקים הבאים.

עוד בנושא

בית"ר ירושלים גברה 1:2 על מכבי חיפה
בני בן זקן בסיום: "זה היה מופע של הקרבה"
האוהדים שוב מחו נגד לוזון, שיישאר בתפקידו

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
לא מעט מזל. שחקני בית"ר חוגגים/ברני ארדוב

2. עידן ורד באמת הישראלי הטוב בליגה?

איתי שכטר אמנם כבר עיקם פרצוף כמה פעמים העונה אחרי שהוחלף, אבל בדיוק כמו בעונה שעברה, הוא ועידן ורד הם הברומטר של הקבוצה. בשלושת הניצחונות אולי הכי חשובים של בית"ר העונה - נגד מכבי תל אביב, נתניה ומכבי חיפה, שכטר היה זה שכבש את השער הראשון ושינה את כל רמת האנרגיות של המשחק. כושר יותר טוב או פחות טוב, הוא תמיד נמצא שם.

אם הפרשן אורי אוזן אמר אתמול ש"עידן ורד הוא השחקן הישראלי הכי טוב בליגה", זה אומר הכל. הדרך שעושה הקשר בבית"ר בשנה וקצת מאז חזר למועדון מרשימה למדי. בית"ר הבקיעה העונה 21 שערים, ב-14 מהם מעורב ורד. קצב של מעורבות ביותר מ-50 שערים בעונה. הוא כובש, מבשל, מעורב בכל מהלך מסוכן. השחקן הכי חשוב של בית"ר ירושלים. ברגע שז'אורז'יניו ובניון נכנסים לתוך החגיגה ההתקפית הזאת, בית"ר יכולה להיות מפחידה אם רק תעז יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני בית"ר ירושלים, יוסי בניון, ז'אורז'יניו. ברני ארדוב
רגעים מורטי עצבים. בניון על הספסל/ברני ארדוב

3. מה עובר על יוסי בניון?

בסיום המשחק קראו אוהדי בית"ר ליוסי בניון להצטרף לשחקנים בחגיגות הניצחון על הדשא. בניון כבר היה עמוק בחדר ההלבשה ורק איתי שכטר קם מהדשא ורץ לחדרי ההלבשה כדי להביא אותו. לא היה קשה לראות את האכזבה על הפנים של בניון אתמול. גם כשהצטרף לכולם מול הקהל, אי אפשר היה שלא לראות שקשה לו עם השבוע והערב הזה. סביר להניח שהוא היה מעדיף לוותר על השבוע הזה בקריירה שלו. עם כל מה שעבר בכדורגל, כל מה שקשור לאוהדי מכבי חיפה מביא את האמוציות לשיאן. הוא רצה לפתוח בהרכב ואם לא, העדיף שלא להיכלל בסגל ולהימנע מישיבה על הספסל וחימום לצד אוהדי חיפה.

בבית"ר היו אתמול כמה רגעים מורטי עצבים, בהם בניון ביקש שלא להיות בסגל אחרי שגילה שלא ייכלל בהרכב, אך בקשתו לא נענתה, והוא הצטרף לבסוף לחבריו בנסיעה מבית המלון למגרש. למרות זאת, על אף רגעים לא פשוטים בניון גם נכנס לכמה דקות בודדות, על אף שנראה מאוד מאוכזב. בניון מאוכזב מההתנהלות מולו. נוצרה סיטואציה בה גילו ומצבו הפיזי קיבעו אותו כשחקן שיכול לתרום רק מהספסל, ולא משנה באיזה כושר הוא או מה יעשה באימונים. גם בבית"ר מתחילים להכיר בכך, ונראה כי לא כל כך מהר יוותרו על הקשר וינסו לראות כיצד מרוויחים אותו ומשלבים אותו יותר. אבל הוא הוא ימשיך לא להילקח בחשבון כשחקן הרכב, בניון עשוי להעדיף לעזוב בינואר למקום אחר. בגיל 37, עם כל מה שעבר בקריירה, עדיין האהבה למשחק והרצון לשחק הם מעל הכל. כעת שני הצדדים יצטרכו למצוא פתרון כדי להמשיך את השידוך.

בני בן זקן, מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יתן צ'אנס למחליפים? בן זקן/ברני ארדוב

4. בן זקן ישלב את המחליפים בגביע הטוטו?

ביום רביעי תפגוש בית"ר את קרית שמונה במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. מרסל הייסטר יחזור לאחר הרחקה כאשר גם אנתוני וארן צפוי להיות כשיר. עדיין לא ברור אם בני בן זקן יעלה בהרכב החזק ביותר או שייתן דקות לשחקנים מחליפים. נראה כי פול אדגר יקבל הזדמנות בהרכב, כשגם אמיר עגייב ויעקב בריהון צפויים לקבל דקות. אגב, אדגר עצמו סבל בסיום מכאבים בגב וטען כי גיורגי קוסטדינוב פגע בו בכוונה בעקבות עבירה שעשה עליו קודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully