וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "היה פה מופע של הקרבה". יוסי בניון נותר מתוסכל

21.10.2017 / 22:54

שחקני בית"ר ירושלים חגגו במשך דקות ארוכות את הניצחון בחיפה, אבל הקשר שנכנס בדקה ה-88, הצטרף רק אחרי הפצרות של איתי שכטר. קליימן שהצטיין: "התאמנתי יותר טוב וחזרתי לעצמי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

שחקני בית"ר ירושלים חגגו הערב (שבת) במשך דקות ארוכות את הניצחון 0:2 על מכבי חיפה בביתם של הירוקים. הקבוצה מהבירה עלתה לפסגת ליגת העל לפחות עד מחר, ועשתה את זה עם ניצחון יוקרתי על יריבה ותיקה וחזקה.

בצד הפחות שמח היה יוסי בניון. הקשר הוותיק מאוד התאכזב מכך שלא פתח והערב הוא נכנס כמחליף רק בדקה ה-88. בניון ירד לחדר ההלבשה אחרי שריקת הסיום וחזר לחגוג עם האוהדים רק אחרי שאיתי שכטר דלק בעקבותיו והוציא אותו מחדר ההלבשה.

המאמן בני בן זקן נשאל בנוגע לסוגיית בניון בסיום ואמר: "יוסי חשוב לקבוצה לאוהדים. הוא ישחק עוד הרבה, לפעמים בהרכב ולפעמים יעלה מהספסל. אני לא רוצה להתעסק בזה, אנחנו בוחרים את ה-11 שהכי מתאימים לכל משחק".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי חיפה 1:2 בחוץ
מעמדו של גיא לוזון במכבי חיפה התערער
סוטיריס ניניס הודח מסגל מכבי פתח תקוה

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון, עם שחקן בית"ר ירושלים, יוסי בניון. ברני ארדוב
שניהם לא נהנו יותר מדי. בניון עם לוזון/ברני ארדוב

על המשחק עצמו אמר בן זקן: "שיחקנו במגרש קשה, מול קבוצה מאוד טובה. היו לחיפה רגעים שהיה קשה נגדם, אבל היה פה מופע של הקרבה, נחישות ואגרסיביות וברגע שאנחנו מביאים את זה, יש לנו איכויות. בוריס קליימן? הוא עובד מאוד קשה. משחקים כאלו יכולים לקחת אותו קדימה, הוא שוער מצוין".

קליימן שהצטיין בין הקורות סיפר: "חזרתי לעצמי, אני שמח שהייתי כאן בשביל הקבוצה. ההחלטה לספסל אותי נגד סכנין הייתה מקצועית, קיבלתי אותה והבנתי שאני צריך לחזור למה שהייתי. התאמנתי יותר טוב, איפסתי את עצמי ואני מקווה להמשיך ככה גם במשחקים הבאים. אנחנו מקווים לסיים את העונה באותו מקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן. ברני ארדוב
איש המשחק של בית"ר. קליימן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully