וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדר: "אמרתי לאשר אלון שאנצח את עכו", דורה: "לא דואג למעמדי"

הפועל רעננה השיגה ניצחון בכורה תחת המאמן הזמני: "לא מתעסק בעתיד שלי, יודע מה אני יכול לתת". פושה: "רוצים לראות אותו ממשיך". מאמן הצפוניים לא דואג: "ידענו שנילחם בתחתית"

דני בונדר מאמן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
יקבל מינוי קבוע? דני בונדר/אדריאן הרבשטיין

הפועל רעננה השיגה הערב (שבת) את ניצחונה הראשון העונה בליגת העל, 0:2 בחוץ על הפועל עכו, ונחלצה מהמקום האחרון בטבלה (הקבוצה של שלומי דורה סוחבת כעת את הליגה על גבה). כל זה קרה תחת המאמן הזמני של הקבוצה מהשרון, דני בונדר, שניהל לראשונה בקריירה משחק בליגת העל ויצא עם מלוא שלוש הנקודות. שני המאמנים התייחסו בסיום למעמדם ולעתידם.

בעקבות פרשת החומרים האסורים של שיר צדק ועוד קודם לכן הרחקתו מהמגרשים של מהראן לאלה בעקבות נטילת חומר אסור, שני שחקנים מכל קבוצה התייצבו בסיום לבדיקת סמים. בדיקות נוספות נעשו בתום הניצחון של מכבי נתניה על עירוני קרית שמונה.

עוד בנושא

ניצחן בכורה להפועל רעננה: 0:2 בחוץ על הפועל עכו
ההתאחדות לכדורגל מגבירה את האכיפה: שמונה שחקנים יעברו בדיקות סמים, חלקם מעכו - רעננה
ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:3 את עירוני קרית שמונה

שחקני הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
הרבה לחץ השתחרר ברעננה/אדריאן הרבשטיין

"מאיפה אתחיל?", תהה בונדר, "הבאתי את הניצחון? השחקנים הביאו את הניצחון. ניסיתי להיכנס לשחקנים לראש ולגרום להם לרצות יותר. הראיתי להם את הסטטיסטיקות של המשחקים האחרונים ובכל דבר היינו אחרונים. היו השחקנים רצו והיו מחויבים. ניצחנו ומגיע לשחקנים לשמוע, לא שמחנו במשך חודשיים. ביום ראשון, אחרי שגיא פוטר, אשר התקשר אליי ואמרתי לו שייתן לי רק את המשחק מול עכו ואנצח אותו. אני יכול להגיד שנהניתי מאוד מהשחקנים במהלך השבוע. זה מקום טוב להגיד תודה להנהלה ולכל מי שעמד מאחוריי. אני לא מתעסק בעתיד שלי עכשיו. אני יודע מה אני יכול לתת למועדון הזה. אני שמח שעכשיו יגידו כמה מילים טובות על הקבוצה. כרגע אני פה, מה יהיה בשבוע הבא? אני לא יודע. אעשה תעודת פרו. התחלתי את התהליך שלי כמאמן לפני שנתיים. התקדמתי כי אנשים סמכו עליי. אני אלמד ואעשה את מה שצריך. בינתיים אתן הכול למען המועדון שאני עובד בו".

כובש השער השני של רעננה, ז'ורדן פושה: "תמיד חשוב לכבוש וזו העבודה שלי. עד עכשיו אני חושב שחסר לי קצת מזל, אבל המשכתי לעבוד. אנחנו נותנים הכול ואני הראשון שנותן הכול בכל משחק. אנחנו מכירים את דני בונדר, כי הוא עובד איתנו מתחילת העונה. זה עבד לנו היום ואני שמח מאוד. היינו רוצים לראות את דני בונדר ממשיך. לא משנה מי יאמן, רעננה צריכה להמשיך כמו ששיחקנו היום. אנחנו שמחים מאוד בשביל דני ונתנו את הכול בשבילו. אני חושב שאנחנו יכולים לצאת לדרך החדשה. היינו צריכים את הניצחון הראשון הזה. בסופו של דבר השגנו את זה, אבל זו רק ההתחלה. אני תמיד רוצה להיות הכי טוב ואני עובד קשה בשביל זה".

מאמן המפסידה, שלומי דורה, אמר בסיום: "גם את המחצית השנייה התחלנו טוב, הגענו למצבים. רעננה לא הייתה במשחק. ממצב אחד בדקה ה-68 הם הבקיעו, זה הוציא לנו את האוויר. בעוד מצב הם תפסו אותנו עם המכנסיים למטה ועשו 0:2. זה הכדורגל. יש לחץ בקבוצת כדורגל מהרגע שמתחילים לבנות אותה, זה לא קשור לתוצאות בכלל. עכו ידעה שהיא הולכת להילחם בתחתית. זה המצב כרגע. נדע לצאת מזה ולחזור לנצח, אחרת זה באמת יברח לנו". על מעמדו: "לא ממש מעניין אותי, אני אמשיך לעבוד. אני לא דואג למעמד שלי. אם יחשבו שאני הבעיה, על הכיפאק. אם לא, אז נמשיך לעבוד. מדברים על לצאת מהבוץ? כרגע אנחנו במצב לא טוב, אבל נמשיך לעבוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully