וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "הביקורות על קארים בנזמה מעצבנות אותי"

מאמן ריאל מדריד סינגר על החלוץ שלו לפני המפגש מול אייבר (א', 21:45, ערוץ 50): "כל מי שמבין בכדורגל, יודע שהדברים האלה הם בושה". אתלטיקו תחזור לנצח נגד סלטה? (א', 17:15, ע' 50)

one

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד במחזור שעבר

המחזור התשיעי בלה ליגה יימשך מחר (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד יעמוד המשחק של ריאל מדריד מול אייבר. עוד קודם לכן תצא אתלטיקו מדריד למשחק חוץ לא פשוט מול סלטה ויגו. ויאריאל תארח את לאס פלמאס ולגאנס את אתלטיק בילבאו.

יאניק פריירה קראסקו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
קראסקו ואתלטיקו יצליחו לחזור לנצח?/רויטרס

סלטה ויגו - אתלטיקו מדריד (א', 17:15, ערוץ 50)

הקולצ'ונרוס ממש לא הרשימו במהלך השבוע כשסיימו ב-0:0 מול קרבאח האזרית. אתלטיקו מגיעה אל המשחק עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון כשאל התיקו בליגת האלופות אפשר להוסיף גם 1:1 ביתי מול ברצלונה במחזור שעבר, 0:0 מול לגאנס במחזור שקדם לכך ו-2:1 ביתי מול צ'לסי בליגת האלופות. הניצחון האחרון של אתלטיקו מדריד היה אי שם ב-23 בספטמבר עם 0:2 בחוץ מול סביליה. מנגד, סלטה ויגו מתחילה להיראות מצוין אחרי פתיחת עונה רעה. הגליסיאנים ניצחו 2:5 בחוץ את לאס פלמאס במחזור שעבר וגם חגגו עם 0:4 מול אייבר בחוץ שני מחזורים לפני כן כשבסך הכול הם ללא הפסד בארבעת משחקי הליגה האחרונים ומתאוששים אחרי שהשיגו שלוש נקודות בלבד בארבעת המחזורים הראשונים.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. AP
הביקורת עליו מעצבנת את זידאן/AP

ריאל מדריד - אייבר (א', 21:45, ערוץ 50)

הבלאנקוס לא הצליחו לנצח את טוטנהאם בליגת האלופות כשפנדל מפוקפק שכבש כריסטיאנו רונאלדו סידר להם לפחות נקודה בבית. בליגה ריאל מדריד דווקא מצליחה להשיג תוצאות לאחרונה וניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה ובארבעה מחמשת האחרונים. אייבר לא ניצחה את ריאל מדריד בשמונת המפגשים שנערכו בין השתיים כשהאלופה מנצחת בשישה מהמפגשים והשניים הנותרים מסתיימים ללא הכרעה. כריסטיאנו רונאלדו הצליח לכבוש שער ראשון בליגה העונה במחזור שעבר ובמהלך השבוע כבש בליגת האלופות את השער ה-110 שלו במפעל. ריאל מדריד, אגב, עוד לא הצליחה לכבוש יותר משלושה שערים במשחק העונה והיא כבר אחרי 14 משחקים בכל המסגרות. בנוסף, 15 השערים שכבשה בשמונת מחזורי הפתיחה של הלה ליגה הם הכי מעט שכבשה בשמונת המחזורים הראשונים מאז 2006/7. אייבר נראית רע בינתיים העונה והיא עם 7 נקודות בלבד ויחס שערים מביך של 17:3.

זינדין זידאן התראיין לקראת המשחק ונשאל לגבי הפרסים לסיכום השנה ואמר: "אני לא חושב שאני המאמן הטוב בעולם, רחוק מזה. אני בר מזל שאני במועדון הטוב ביותר בעולם עם השחקנים הכי טובים. אני כן, אני אוהב את מה שאני עושה, אני עושה את זה עם תשוקה ואני משתפר. אם יבחרו בי למאמן השנה, אקבל את זה בשמחה, אבל אני לא חושב שאני הטוב בעולם". המאמן התייחס לביקורות שספג לאחרונה קארים בנזמה ואמר: "הביקורת שהוא סופג מעצבנת אותי כי כל מי שמבין בכדורגל יודע שדברים כאלה הם בושה. בשבילי, הוא הטוב ביותר בפער גדול. אנשים חושבים שחלוץ פה צריך לכבוש 50 או 60 שערים, אבל קארים כובש 25 או 30 ולפעמים גם 30 או 40 וזה הדבר האמיתי".

משחקים נוספים:
ויאריאל - לאס פלמאס (א', 13:00, ערוץ 50)
לגאנס - אתלטיק בילבאו (א', 19:30, ערוץ 50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully