וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ניר ביטון בגמר גביע הליגה, אריאל הרוש ורוני לוי בפסגה

שחקן הנבחרת השלים 90 דקות כבלם, כשהאלופה נהנתה מצמדים של לוסטיג ודמבלה ב-2:4 על היברניאן, אצלה מרציאנו נותר על הספסל. אנורתוזיס ניצחה 1:2 את אתניקוס וממשיכה להוביל בקפריסין

ניר ביטון שחקן סלטיק (מימין) מול ג'ון מקגין שחקן היברניאן. רויטרס
במרכז ההגנה. ניר ביטון מול ג'ון מקגין/רויטרס

ניר ביטון עלה היום (שבת) עם סלטיק לגמר גביע הליגה הסקוטי, אחרי ניצחון 2:4 בהאמפדן פארק על היברניאן, אצלה השוער אופיר מרציאנו נותר על הספסל. ביטון הוצב שוב כבלם והשלים 90 דקות, כשקבוצתו ממתינה כעת בגמר למנצחת בין ריינג'רס למאת'רוול שנפגשות מחר. המגן הימני מיקאל לוסטיג היה כוכב המשחק של סלטיק עם צמד במחצית הראשונה (15 ו-42) כשמוסא דמבלה נכנס כמחליף וכבש אחרי חמש דקות (66). אנתוני סטוקס (59 בפנדל) ואוליבר שואו (70) צימקו, אך דמבלה השלים צמד משלו דקה לסיום.

* אריאל הרוש עמד בשערה של אנורתוזיס פמגוסטה, שניצחה 1:2 בחוץ את אתניקוס בזכות שער של גורדון שילדנפלד הקרואטי בדקה ה-85. הקבוצה אותה מאמן רוני לוי ניצבת בפסגת הליגה הקפריסאית עם 18 נקודות ועדיין ללא הפסד.

* גידי קאניוק שיחק 70 דקות בהרכב פחטקור, שניצחה 0:2 את בוקסורו בחוץ במסגרת הליגה האוזבקית. פחטקור מדורגת שלישית עם 47 נקודות אחרי 25 מחזורים ובפיגור 10 נקודות מהמוליכה לוקומוטיב טשקנט.

* טל בן חיים נותר על הספסל של ספרטה פראג ולא שותף בניצחון החוץ 0:3 על יבלונץ. יוזף שוראל כבש שלושער וספרטה במקום הרביעי בצ'כיה עם 18 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully