וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - מכבי תל אביב: אוגו בספק, אצילי יחזור להרכב

בכר זימן 20 שחקנים לסגל, כולל ויטור ואוגו, ויקבל החלטה לגבי הקשר הניגרי ביום המשחק (שני, 21:00, ספורט 5). בראון בכוננות לפתוח. סגל חסר לקרויף, עטר וריקן עשויים גם הם לשוב להרכב

מחזור 8הסתיים23/10/2017
הפועל באר שבע
  • נוואקמה (62)
  • שהר (68)
1:2
  • (88) אצילי
מכבי תל אביב
ברני ארדוב

הפועל באר שבע:

ברק בכר זימן 20 שחקנים לסגל לקראת המשחק מול מכבי תל אביב מחר (שני, 21:00, ספורט 5) וביניהם גם ג'ון אוגו ומיגל ויטור. מחר תתקבל ההחלטה לגבי ויטור, שלא התאמן היום והוא עדיין בספק גדול. בסביבתו של השחקן אמרו שהוא מוכן לשחק גם עם כאבים. מי שכן ישחקו הם צמד הבלמים לואי טהא וחאתם עבד אלחמיד. טהא סובל מכאבים בקרסול ואלחמיד במפשעה, אך השניים ערכו אימון מלא ויעלו לשחק למרות הכאבים, שלאחר מכן צפויים לשניים כמה ימי מנוחה. גם גיא מלמד ואורן ביטון כשירים, אך נותרו מחוץ לסגל וכך גם אמיר חלאיילה שכיכב בניצחון האחרון. כך או כך, בכר לא תרגל הרכב היום אך אם אוגו לא ישחק, וובה בראון יפתח במקומו. גם מהראן ראדי עשוי לשוב להרכב, כשבחוד עדיין יש התלבטות בין בן שהר לבין תומאש פקהארט. מוחמד גדיר וניב זריהן פצועים ולא בסגל.

מכבי תל אביב:

סגנית האלופה שוב תצטרך להסתדר ללא שישה משחקניה. אייל גולסה, אלי דסה, חוסה רודריגס, ארון שוינפלד וברק יצחקי פצועים, בעוד דור מיכה חזר להתאמן אבל גם הוא לא יהיה בסגל למשחק מול הפועל באר שבע. ג'ורדי קרויף יערוך מספר שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח בקזחסטן, כאשר עומר אצילי צפוי לפתוח וגם אבי ריקן מועמד להיכלל ב-11. בשל המחסור בשחקנים, גם מתן בלטקסה ואור דסה, אחיו של אלי, זומנו לסגל.

שחקן הפועל באר שבע,  מיגל ויטור. ברני ארדוב
יחזור בדיוק בזמן? מיגל ויטור/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל באר שבע חוזרת הביתה אחרי שלושה משחקי חוץ ותנסה להאריך את שיא הליגה ההיסטורי שלה - 37 משחקי בית ללא הפסד באצטדיון טרנר (מאז חניכתו).

* האורחת האחרונה שניצחה אותה כאורחת הייתה מכבי תל אביב, אבל זה קרה בטדי (0:1 של ערן זהבי ב-30 באוגוסט 2015).

* אגב, אחרי שיובנטוס ודורמטונד רשמו הפסדי בית (אחרי רצף של 41 משחקים) וגם רייקה הקרואטית נעצרה בתחילת העונה (אחרי 53 משחקים) להפועל באר שבע יש את הרצף הפעיל השלישי בטיבו באירופה. רק ורדאר סקופיה המקדונית (62 משחקים) וקופנהאגן הדנית (55) לפניה.

* בשבעת מפגשי הליגה בין הקבוצות מאז אותו משחק בטדי, מכבי תל אביב ניצחה רק פעם אחת לעומת ארבעה הפסדים.

* אנתוני וואקמה לא מצא עדיין את הרשת בליגת העל העונה וסופר סך הכול שבעה משחקי ליגה רצופים ללא שער.

* מכבי תל אביב קיבלה עד כה שערי ליגה משלושה שחקנים בלבד: וידאר קיארטנסון (4), עומר אצילי (4) וניק בלקמן (3).

הרכבי הקבוצות

שופט: זיו אדלר
אצטדיון: טרנר
קהל: 15000

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully