וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף ביקר את השחקנים, רודריגס נותח וייעדר מספר שבועות

21.10.2017 / 20:37

מאמן מכבי תל אביב: "נתנו לאסטנה לעשות מה שהיא רוצה בלי להפריע, צריך לעשות שינוי ולבוא אחרת לבאר שבע". ייתכן וישחק מול האלופה עם שלושה בלמים, חוץ מהספרדי גם שוינפלד ייעדר

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. רויטרס
לא עבר בשתיקה על התבוסה. ג'ורדי קרויף/רויטרס

ג'ורדי קרויף העביר הערב (שבת) ביקורת נוקבת על שחקניו באימון הראשון שערכה הקבוצה אחרי התבוסה לאסטנה ביום חמישי בערב. מאמן מכבי תל אביב ערך אסיפת וידאו ועבר על חלקים במשחק בהם הקבוצה שגתה ושיחקה רע מאוד. כמעט בכל מהלך עצר קרויף ודיבר על הטעויות. "לא היינו אגרסיביים ולא שיחקנו קרוב. נתנו לאסטנה לעשות מה שהיא רוצה בלי להפריע לה", אמר קרויף, "בכל מה שקשור לכדורגל התקפי לא עשינו שום דבר שדומה למשחק הרגיל שלנו".

קרויף הוסיף: "לא צריך להוסיף יותר מדי על המשחק בבאר שבע אבל זה בדיוק אותו סוג של משחק שעברנו וכולנו צריכים לעשות שינוי ולבוא אחרת למשחק הזה". שחקנים בקבוצה התלוננו שהמשטח הסינטטי בקזחסטן גרם להם לכאבים בשרירים. כרגע הקבוצה גם מתאמנת במשטח אחר בקרית שלום בגלל שזרוע במגרש האימונים שלה, וגם הוא משטח קשה ולא אידיאלי.

לצערו של קרויף , חוץ מחוסה רודריגס שעבר ניתוח בברצלונה, גם ארון שוינפלד לא יעמוד לרשותו מחרתיים. הצהובים קיוו לקבל את החלוץ הגבוה לסגל אבל הוא לא יהיה כשיר. גם אלי דסה, אייל גולסה ודור מיכה יעדרו. ייתכן שיהיה שינוי במערך ומכבי תל אביב תשחק עם שלושה בלמים.

עוד בנושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:3 את עירוני קרית שמונה
ליגת העל: ניצחון בכורה להפועל רעננה, 0:2 על הפועל עכו בחוץ
ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 את בני יהודה

שחקן מכבי תל אביב חוסה רודריגס. יוסי ציפקיס
מי ישחק בקישור מול באר שבע? חוסה רודריגס/יוסי ציפקיס

אחרי ניתוח הארתרוסקופיה שעבר בבירכו, רודריגס ייעדר מספר שבועות מהמגרשים. רודריגס נפצע במשחק מול הפועל אשקלון לפני כשלושה שבועות ומאז לא הצליח להתאושש. בזמן שהקבוצה יצאה למשחק החוץ מול אסטנה בליגה האירופית, השחקן המריא בלוויית פיזיותרפיסט הקבוצה נמרוד מאהלר לברצלונה ושם עבר את הניתוח בבירכו, כאשר ההערכה היא שהוא ייעדר מספר שבועות מהמגרשים.

מדובר במכה לא פשוטה למכבי תל אביב שכזכור נאלצת להסתדר ללא קשר אחורי נוסף שלה, אייל גולסה, מפתיחת העונה. גולסה, שבעצמו פצוע בברך, לא צפוי לחזור בימים הקרובים לפעילות מלאה כך שמדובר בעמדה בעייתית לצהובים וג'ורדי קרויף ייאלץ למצוא פיתרונות במשחק הסופר קשה שמצפה לו ביום שני הקרוב בחוץ מול הפועל באר שבע.

הערב ישובו שחקני הקבוצה להתאמן בארץ אחרי החזרה מקזחסטן, שם הם הובסו 4:0 מול אסטנה המקומית, ואז גם יתברר אם ארון שוינפלד יכול לחזור לפעילות אחרי שהחמיץ את המשחק ולא יצא עם הקבוצה לאסטנה בשל הפציעה שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully