וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחויב באימונים, כן מחויב לטלפון: איקר קסיאס יישאר על ספסל פורטו

מאמן קבוצת הפאר הפורטוגלית סרחיו קונססאו, שספסל את הספרדי הוותיק מול ר.ב. לייפציג בליגת האלופות, ימשיך לעשות כך גם במשחק הליגה הקרוב, גם בשל התנהגותו של קסיאס במהלך האימונים

שוער פורטו איקר קסיאס. רויטרס
תקופה רעה. קסיאס/רויטרס

איקר קסיאס איבד את מקומו כשוער הראשון של פורטו, אך הסיבות לא מקצועיות בלבד. בתקשורת הפורטוגלית מדווחים הערב (שישי) שהספרדי בן ה-36, שעזב את ריאל מדריד בקיץ 2015 אחרי 16 שנים במדי הבלאנקוס, לא מחויב באימונים ונמצא יותר מדי זמן בטלפון שלו, מה שהכעיס את מאמנו, סרחיו קונססאו, שאסר על שימוש במכשירים סלולריים במתחם האימונים, אך רואה את השוער הבכיר שלו מבלה זמן רב ברשתות החברתיות.

קסיאס ירד לספסל רגע לפני משחקה של פורטו בליגת האלופות מול ר.ב. לפייציג, משחק אותו הפסידו הפורטוגלים 3:2. מי שהחליף אותו בין הקורות היה ז'וזה סה בן ה-24, שרשם הופעת בכורה רעה מאוד. אף על פי כן, סה יקבל את הקרדיט גם במשחק הליגה הקרוב של פורטו, מול פאקו די פריירה מחר בערב.

קונססאו הגן על ההחלטה שלו אחרי ההפסד בליגת האלופות ואמר: "הרכבית את 11 השחקנים שהיו הכי טובים למשחק. לא הייתי משנה את ההחלטה שלי גם אם היתה לי הזדמנות לעשות כך. משלמים לי כדי לקבל החלטות, וזה היה ההרכב החדש ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully