וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "מאמין שזלאטן איברהימוביץ' יחזור עוד ב-2017"

מנג'ר השדים האדומים אופטימי לגבי הקאמבק של החלוץ השבדי: "הוא עובד קשה כמו שציפיתי, ניתן לו לקחת את הזמן". אנדי קול: "מצבו טוב מאוד, הוא מתכנן לחזור למגרשים בדצמבר או ינואר"

זלאטן איברהימוביץ' מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יאללה, אנחנו מתגעגעים. זלאטן/רויטרס

לפני מספר שבועות שב זלאטן איברהימוביץ' למתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד והחל לערוך אימונים קלים עם כדור, לקראת חזרה עתידית למגרשים. השבדי היה רוצה לעלות על כר הדשא בדצמבר הקרוב, ואם שואלים את ז'וזה מוריניו, יש סיכוי לא רע בכלל שזה יקרה.

"זלאטן יחזור", אמר "המיוחד" במסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ עם האדרספילד בשבת. "הוא עובד כמו שציפיתי, קשה. הוא לא יחזור בשבוע הבא או עוד כמה שבועות. ניתן לו לקחת את הזמן. האם אני מאמין שיחזור עוד ב-2017? כן".

על שוק ההעברות הקרוב אמר מוריניו: "אני לא רוצה לדבר על החתמות. רציתי ארבעה שחקנים וכולם יודעים באיזו עמדה. אולי אתם יודעים באיזה שחקן מדובר. זה לא קרה".

חלוץ השדים האדומים לשעבר אנדי קול, שהתאמן עם זלאטן מספר פעמים, סיפר: "מצבו טוב מאוד. דיברתי איתו בחדר הכושר לפני כמה ימים, אני חושב שהוא הולך לחזור בדצמבר או בינואר. הוא יביא איתו משהו לקבוצה, כולם יודעים את זה. הוא היה פנטסטי בעונה שעברה, ויהיה נחמד לראות אותו חוזר".

עוד בנושא:

גאווה ודעה קדומה: על איפסוויץ' נגד נוריץ', הדרבי הכי מופרע באנגליה
שבת באנגליה: ברנלי תנסה לעקוץ גם את סיטי, יונייטד מול האדרספילד
סוד ההצלחה של פפ גווארדיולה בסיטי: שירים של אואזיס בחדר ההלבשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully