וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הפסיד לאדריאן מנארינו והודח ברבע גמר טורניר קרמלין קאפ

הישראלי פתח היטב וניצח את המערכה הראשונה בשובר שוויון, אך נכנע בסופו של דבר 6:7 (6), 6:1, 6:2 למדורג 29. טורניר גמר הסבב: מוגורוסה עם וויליאמס ופלישקובה בבית הלבן

דודי סלע טניסאי ישראלי. רויטרס
הפתיחה הטובה לא הספיקה. סלע/רויטרס

דודי סלע הודח היום (שישי) ברבע גמר טורניר הקרמלין קאפ (סך פרסים 745 אלף דולר), לאחר שהפסיד 6:7 (6), 6:1, 6:2 לאדריאן מנארינו הצרפתי (29 בעולם). הישראלי פתח היטב וניצח את המערכה הראשונה בשובר שוויון, אך נחלש מאוד בסט השני והשלישי, ניצל בסך הכל שלוש מ-12 אפשרויות השבירה שהשיג במשחק, והודח בחלוף שעתיים וחמש דקות של משחק.

עונת 2017 בסבב ה-WTA עומדת להסתיים והחל מיום שני הקרוב ייערך בסינגפור טורניר גמר הסבב, כאשר היום (שישי), התקיימה הגרלת הבתים.

הבית האדום יורכב מהמדורגת 1 בטורניר, הרומניה סימונה האלפ, שכבשה לאחרונה את המקום הראשון בעולם, לראשונה בקריירה שלה. האלפ תפגוש בבית שלה את האוקראינית אלינה סביטולינה (4), הדנית קרולין ווז'ניאקי (6) והצרפתייה קרולין גרסיה, המדורגת 8 בטורניר ו-9 בעולם, אך נכנסה לטורניר על חשבון סבטלנה קוזנצובה, למרות שזו מדורגת מעליה כעת.

בבית הלבן, המדורגת הבכירה היא אלופת ווימבלדון, הספרדיה גרבינייה מוגורוסה, שהייתה בפסגת הדירוג העולמי לכמה שבועות וכעת נמצאת במקום השני בסבב. היא תפגוש את הצ'כית קרולינה פלישקובה (3), האמריקאית ונוס וויליאמס (5) שמייצגת את המשפחה בשעה שסרינה נמצאת עדיין בחופשת הלידה שלה והלטבית ילנה אוסטפנקו (7) בת ה-20, שהדהימה השנה עם זכייה ברולאן גארוס.

גרבינייה מוגורוסה סטניאית ספרדייה. רויטרס
מוגורוסה בבית הלבן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully