וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 ימי התהילה של ארנסטו ואלוורדה: "הוא בונה מחדש את ברצלונה"

"בחדר ההלבשה מוחאים לו כפיים, הוא הגיע לקבוצה מפורקת ואחרי התחלה רעה, הכל החל להשתפר": בקטלוניה מחמיאים וחושפים את התכנית לינואר. וגם: הציוץ המתגרה של מורסיה במסי לקראת הגביע

רויטרס

100 ימים חלפו מאז ניהל ארנסטו ואלוורדה את האימון הראשון שלו כמאמן ברצלונה באמצע יולי ונראה ש"מאה ימי החסד" שלו עברו בהצלחה רבה. זה אומנם החל בצליעה, עם 5:1 בצמד משחקי הסופרקופה הספרדית מול ריאל מדריד, אבל מאז הרבה השתנה ולמשחק מחר (שבת, 21:45, ערוץ 50) מול מלאגה, תתייצב ברצלונה כשהיא בפסגת הליגה הספרדית, מה שלפחות בינתיים, מזכה את המאמן במחמאות בתקשורת המקומית.

ב"ספורט" הקטלאני בחנו כל מיני נתונים ומספרים מ-100 הימים הראשונים של ואלוורדה על הקווים. בין היתר, הראו כי הוא ניהל 13 משחקים ומתוכם, בארסה לא ספגה בשבעה, החזיקה בכדור 65.5 אחוז מהזמן ודייקה ב-89 אחוז מהמסירות שלה. הקבוצה כבשה ב-13 המשחקים הללו 32 שערים, רובם המכריע במחצית השנייה (23), מה שזיכה את המאמן במחמאות גם על הכושר הגופני שהצליח להנחיל לשחקניו כבר בפתיחת העונה.

תשעה שחקנים שונים כבשו עבור ואלוורדה בבארסה: מסי כמובן (15 שערים), כמו גם סוארס, פאוליניו, דניס, סרג'י רוברטו, פיקה, ראקיטיץ', בוסקטס ולוקא דין. לכך יש להוסיף חמישה שערים עצמיים. עד כה, ואלוורדה מחזיק במאזן של עשרה ניצחונות, תיקו ושני הפסדים (מול ריאל) והוא לא הפסיד מאז ה-17 באוגוסט, למעלה מחודשיים. מסי וטר שטגן שיחקו אצלו הכי הרבה דקות בינתיים (1,170), דמבלה הפצוע ופאקו אלקאסר הכי מעט (122) ואילו ראפיניה (פצוע), ארדה טוראן, ורמאלן וסילסן (החלטת מאמן) טרם זכו לדקות. בסך הכול שיתף ואלוורדה 20 שחקנים עד כה.

עוד בנושא:

שבת בספרד: קרב קצוות בין ברצלונה למלאגה החלשה
צ'אבי: "ניימאר סיפר לנו שהוא עוזב את ברצלונה בחתונה של מסי"
דיווח: נציגי ברצלונה "ריגלו" אחרי הארי קיין וכריסטיאן אריקסן

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
חוץ מהסופרקופה, הכל נהדר. ואלוורדה/רויטרס

"מעל הכל, נראה שהוא באמת מנסה לשנות בצורה מוחלטת את בארסה, מקבוצה מלאה בסימני שאלה וחוסר ודאות וכזו שמוטרדת מהבעיות הפוליטיות ומהבעיות בהחתמת שחקנים לקבוצה מבריקה, שמובילה את הליגה וקרובה להעפלה לשמינית גמר הצ'מפיונס. הפתיחה הייתה רעה, אבל לאט לאט הכל החל להשתפר".

ב"ספורט" גם טענו כי הנהלת המועדון מאוד מרוצה מההתנהלות והמקצוענות של המאמן ו"גם בחדר ההלבשה מוחאים כפיים ליכולת שלו להוביל את המועדון". בעיתון "חשפו" את התכניות של ואלוורדה, שרוצה לשחרר לפחות שלושה שחקנים בינואר, מה שיעניק יותר דקות לאלה שיישארו בסגל: "בלי להרים את הקול, בלי לייצר תקריות, ואלוורדה בונה מחדש את ברצלונה, שהגיע מפורקת לסוף העונה שעברה. מרגישים את ההשפעה שלו בלי הפסקה". המאמן חש כי הסגל גדול מדי ורוצה להישאר עם 21 שחקנים לכל היותר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מורסיה מחכה למסי

בינתיים, מי שכבר מתמרקת לקראת המפגש מול ברצלונה היא מורסיה, שתארח את הקטלאנים ביום שלישי הקרוב בגביע. מסי לא אמור לשחק במפגש הזה, וגם לא במשחק הגומלין שייערך בסוף נובמבר, מה שלא הפריע ליריבה מהליגה השלישית לעקוץ אותו עם ציוץ משעשע. "שיחקת במשחק שחנך אותי וב-11 השנים שחלפו מאז, כל השחקנים ברשימה המצורפת כבר כבשו כאן שער, אבל אתה, אחרי שני משחקים אצלי, עוד לא עשית את זה", עקצו במורסיה את מסי עם ציוץ "בשם" האצטדיון שלהם, נואבה קונדומינה, בניסיון לשכנע אולי את הפרעוש להתייצב בכל זאת למשחק.

מסי אכן היה על כר הדשא במשחק הפתיחה של האצטדיון, 1:2 של ספרד על ארגנטינה באוקטובר 2006. הוא הוחלף אז בדקה ה-61 ולא כבש וגם בביקור השני שלו, 3:5 עם בארסה במאי 2008, לא מצא את הרשת (ג'יו דוס סנטוס כבש שלושער, הנרי ואטו כבשו אחד כל אחד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully