וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברלי הקניט את לונזו בול, אביו תקף: "לאף אחד לא אכפת ממך"

לוואר בול שוב מעורר מהומות. אחרי שבנו רשם בכורה מאכזבת במדי הלייקרס והתעמת עם רכז הקליפרס, האב ירה: "מי אתה בכלל?". וגם: מג'יק מודה - הבכורה שלי הייתה הרבה פחות מפחידה

לונזו בול, לוס אנג'לס לייקרס, מול פטריק בברלי, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
"הכנתי לחרא הקטן קבלת פנים ל-NBA". בברלי מול בול/GettyImages

לוס אנג'לס כולה חיכתה כל כך הרבה זמן להופעת הבכורה של לונזו בול, אבל היא הסתיימה במפח נפש. הרוקי המדובר של הלייקרס רשם הבוקר (שישי) משחק נפל בבכורה שלו ב-NBA, כשסיים עם 3 נקודות (1 מ-6 מהשדה), 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בלבד בהפסד 108:92 לקליפרס. עד כמה כבד היה המשא על כתפיו של הרכז בן ה-19? המשחק הועבר בשידור מחוף לחוף וזכה לאחוזי רייטינג גבוהים במיוחד, והסטייפלס סנטר התמלא זמן רב לפני הג'אמפ בול, מחזה שבלייקרס כבר הספיקו לשכוח.

אבל בול, בניגוד להופעות המרשימות בליגת הקיץ ובמשחקי קדם העונה, נוכח לדעת שהוא עדיין רחוק מלהיות הכוכב שמייעדים שיהיה. פטריק בברלי, אחד הגארדים ההגנתיים הטובים בליגה, נצמד לו לגופייה והצליח לאמלל אותו, מה שסייע ליריבה העירונית לשייט לניצחון נינוח בדרבי. כבר במהלך הרבע הראשון נרשמה תקרית בין השניים, אחרי שבברלי קלע עליו שלשה, חזר להגנה תוך כדי טראש טוק עצבני לכיוונו, ולבסוף דחף אותו קלות וגרם לו ליפול לפרקט על קו מחצית המגרש. "הייתי חייב להראות לו מי הבוס", אמר בברלי בכנות בסיום. "אמרתי לו בסוף המשחק שבגלל כל הרעש שאבא שלו עושה, הרבה שחקנים בליגה יראו אותו כמטרה. הוא חייב להיות מוכן לזה, והערב נתתי לו טעימה. דאגתי לחרא הקטן ליופי של קבלת פנים ל-NBA". מיד עם שריקת הסיום, בברלי נשמע צועק לעבר לונזו "חתיכת חלש מזדיין".

עוד בנושא:

אנתוני וג'ורג' הצטיינו מול הניקס, בכורה מאכזבת ללונזו בול
בגלל הפציעה: עומרי כספי יחמיץ את המשחק מול ניו אורלינס
אכזבה לברוקלין: אחרי הייוורד, גם ג'רמי לין סיים את העונה

לונזו בול, לוס אנג'לס לייקרס, מאוכזב. GettyImages
עול עצום על הכתפיים. בול/GettyImages

בניגוד לאביו הקולני והפרובוקטיבי, לונזו עצמו מנסה לשמור על פרופיל נמוך. בסיום, למרות שהאכזב ניכרה היטב על פניו, הוא הסכים לומר בלקוניות ש"הובסנו, אז כמובן שלא שיחקתי טוב. פטריק משחק חזק, הוא יודע לעשות את העבודה שלו, הוא נכנס לאנשים מתחת לעור וזה עוזר לקבוצה שלו לנצח". אבל גם הפעם, כמו בעבר, אביו עשה את העבודה במקומו וענה לבברלי בגסות. "שיסתום את הפה המזויין שלו", ירה בראיון ל-ESPN. "אוקיי, אז הוא עצר את לונזו הערב. אוקיי....אבל מי זה פטריק בברלי? הוא שיחק גם בעונה שעברה ואף אחד לא דיבר עליו. עכשיו מדברים עליו אחרי משחק אחד, ולמה? בזכות זה שהוא שמר על לונזו".

בול האב המשיך ופנה לבברלי ישירות: "בוא נראה מה תעשה בחמשת המשחקים הבאים, אם תהיה כזה שחצן אחרי משחק שלא קלעתי בו שלשה והורדתי שניים-שלושה ריבאונדים. לאף אחד לא אכפת ממך. קיבלת קצת אקשן בגלל שדיברת עליי ועל הבן שלי. ראיתי באיזה מבט הוא הסתכל עליי במהלך המשחק. הוא ניסה ליצור קשר עין, אבל הסתכלתי עליו כאילו הוא שום דבר".

תשומת הלב המיוחדת לה בול הזכירה לנשיא לענייני כדורסל מג'יק ג'ונסון את הופעת הבכורה שלו במדי הלייקרס, אי שם לפני 38 שנה. "אני אפילו לא מסוגל לדמיין מה עובר עליו עכשיו. זה בתקופתי היה עידן אחר, לא היו רשתות חברתיות, התקשורת לא הייתה כל כך אינטנסיבית. היום אתה לא יכול לברוח לשום מקום. הבכורה שלי הייתה הרבה פחות מפחידה", אמר מג'יק לפני המשחק. "הוא ילד שגדל בלוס אנג'לס וחלם על זה מאז שהיה קטן, זה פשוט מטורף. וואו...עכשיו זה על אמת, זה לא משחק ראווה. ופטריק בברלי הוא לא בדיחה, הוא אחד השומרים הכי טובים שיש והוא גם אחד שנכנס לך לראש. הוא מדבר טראש טוק כמעט כמו דריימונד גרין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לוואר בול. GettyImages
אין לו רגע דל. לוואר בול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully