וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסטנה תוקפים את מכבי תל אביב: "הם לא העריכו אותנו מספיק"

בקבוצה מבירת קזחסטן חגגו את הניצחון הגדול ביותר במסגרת האירופית ועקצו את היריבה הישראלית: "על פניו לא נראה שמכבי אמורים להיות חלשים, אבל העליונות שלנו הייתה מוחלטת"

שחקני אסטנה חוגגים. רויטרס
"היינו עדיפים ממכבי בכל פרמטר". שחקני אסטנה/רויטרס

באסטנה ממשיכים לחגוג את הניצחון הגדול על מכבי תל אביב בליגה האירופית במה שכבר מוגדר בתקשורת המקומית כאחד הניצחונות הגדולים של הכדורגל הקזחי במסגרות אירופאיות.

לצד זאת נשמעות אצל אנשי אסטנה לא מעט עקיצות לכיוון של מכבי תל אביב והיכולת שהפגינו הצהובים במשחק. כך למשל, מנכ"ל אסטנה סיאן חמיטז'אנוב נשאל על ידי העיתונאים המקומיים האם לדעתו קבוצתו השיגה ניצחון קל מול הישראלים ועל כך השיב: "בסיבוב הקודם מכבי לקחו נקודות מוויאריאל כך שעל פניו הם לא אמורים להיות קבוצה חלשה. עם זאת, נראה שהם לא ציפו שנפגין יכולת התקפית כזו ולא העריכו אותנו מספיק. מאחורי הניצחון הקל הזה, כביכול, יש המון זיעה ודם של השחקנים שלנו".

הקשר סרג'ן גרהובאץ' שנכנס כמחליף בדקה ה-68 נשאל על היכול של הצהובים לאחר שריקת הסיום והשיב: "שיחקנו טוב מאוד היום, היינו עדיפים בכל חלק של המשחק והעליונות שלנו הייתה מוחלטת".

עוד בנושא
ליגה אירופית: מכבי תל אביב הושפלה עם 4:0 אצל אסטנה
ביקורת על ג'ורדי קרויף: "אחרי הגול הרביעי רעדו לנו הרגליים"
תחושות מעורבות בהפועל באר שבע, אוגו ואלחמיד בספק גדול ליום שני

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. רויטרס
בקזחסטן לא התרשמו מהקבוצה שלו. קרויף/רויטרס

גם מומחי כדורגל בקזחסטן התרשמו כי מכבי תל אביב הגיעה לא מוכנה מקצועית למפגש מול אסטנה. כך למשל, הפרשן סרגיי גורוחובודצקי התייחס למשחק ואמר: "הקזחים היו יותר טובים מהישראלים בכל פרמטר אפשרי. אסטנה לא איפשרה למכבי להגיע לאף מצב. נוצר הרושם שלאסטנה הייתה מוטיבציה הרבה יותר גדולה לנצח מאשר לישראלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully