וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ואינטר נפרדו ב-0:0

אחרי שהפסידו למנצ'סטר סיטי במהלך השבוע בליגת האלופות, איבדו הנאפוליטנים גם נקודות ראשונות בליגה. סמיר הנדאנוביץ' הציל כמה מצבים מסוכנים. סמפדוריה הביסה 0:5 את קרוטונה

מתיאס וסינו שחקן אינטר מול מארק האמשיק שחקן נאפולי. רויטרס
וסינו מול האמשיק/רויטרס

המחזור התשיעי בסרייה A האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם צמד משחקים, כאשר במוקד נפרדו נאפולי ואינטר ב-0:0. עוד קודם לכן, סמפדוריה השישית הביסה 0:5 את קרוטונה.

נאפולי - אינטר 0:0

אחרי ההפסד למנצ'סטר סיטי בליגת האלופות במהלך השבוע, איבדו הנאפוליטנים גם נקודות ראשונות בליגה. אינטר, שהגיעה מעודדת אחרי ה-2:3 מול מילאן במחזור שעבר, תהיה בוודאי מרוצה מהנקודה שהשיגה במשחק החוץ הקשה. אבל מי שיהיו מרוצות יותר מכולן הן יובנטוס ולאציו, שלשתיהן יש 19 נקודות ויוכלו לצמק את הפער מנאפולי לשלוש נקודות ומאינטר לנקודה אחת בלבד אם ינצחו בראשון.

דקה 21: הזדמנות גדולה לנאפולי. דריס מרטנס בעט כדור חזק, סמיר הנדאנוביץ' הדף. הכדור חזר אל חוסה קאייחון, שבעט וגם הוא נבלם אצל השוער הסלובני.

דקה 35: אינסינייה נגח ממצב מסוכן, אבל זה היה חלש מדי והנדאנוביץ' קלט.

דקה 42: איקרדי השתחרר יפה ברחבה ובעט חזק, ריינה הדף יפה לקרן.

לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. רויטרס
אינסינייה/רויטרס

סמפדוריה - קרוטונה 0:5

ניצחון בית רביעי מארבעה משחקים לקבוצה מגנואה, שהשיגה הפרש שערים מרשים של 2:12 בסטאדיו לואיג'י פראריס. ג'אנמרקו פרארי (3) פתח את מסכת ההבקעות בשלב מוקדם של המשחק, פאביו קוואריארלה (12) הכפיל בפנדל וג'אנלוקה קפרארי (39) כבש במחזור השני ברציפות וסגר את המשחק עוד לפני ההפסקה. קארול לינטי הפולני כבש את הרביעי (71) ובן ארצו דויד קונאצקי (76) חתם את התוצאה. האורחים שבו להפסיד אחרי שהתאוששו מפתיחת עונה רעה עם חמש נקודות בשלושת המחזורים הקודמים. בעקבות הניצחון, סמפדוריה דילגה מעל רומא ועלתה למקום החמישי בטבלה, אם כי לג'לארוסי יש משחק חסר לעומתה (בעקבות המשחק בין השתיים שנדחה בתחילת העונה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully