וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הפציעה: עומרי כספי יחמיץ את המשחק מול ניו אורלינס

הישראלי, שנפצע במהלך משחק פתיחת העונה מול יוסטון, סובל מנקע בשני הקרסוליים ויפספס את המפגש מול האקסית (4:30, ספורט 5). לעומתו, מצבם של דריימונד גרין ואנדרה איגודאלה השתפר

עומרי כספי גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
פציעה טורדנית מיד בפתיחת העונה. כספי/GettyImages

הפציעה של עומרי כספי הולכת ומתבררת כמדאיגה. הבוקר (שישי) מדווחים העיתונאים המסקרים את גולדן סטייט כי הפורוורד הישראלי, שנפגע במהלך הרבע השני של משחק פתיחת העונה מול יוסטון, יפספס מפגש מול אקסית נוספת, ניו אורלינס, הלילה (בין שישי לשבת, 4:30, ספורט 5).

כספי פתח לא רע את משחקו הראשון במדי אלופת ה-NBA ואף סחט עבירה וקלע נקודות בכורה כבר במהלך הראשון שלו במשחק, אולם סובב את הקרסול במהלך הרבע השני ולא חזר. הפגיעה לא קשורה לפציעה קודמת ממנה סבל, שבגינה היה ספק למשחק מול הרוקטס (לפני שקיבל אישור לשחק). כעת הוא יקווה שאת המשחקים הבאים, מול ממפיס (בין שני לשלישי), דאלאס (בין רביעי לחמישי) ו-וושינגטון (בין שבת לראשון) הוא כבר לא יפספס.

לעומתו, מצבם של שאר הפצועים של הווריירס דווקא נמצא במגמת שיפור. אנדרה איגודלה, שהחמיץ את המשחק מול יוסטון ודריימונד גרין, שכמו כספי יצא במהלכו בשל פציעה, מוגדרים כעת "בספק", אחרי שחלה הטבה במצבם. האלופה חששה שהפציעה של גרין תהיה חמורה יותר, אולם תוצאות בדיקת ה-MRI שביצע שלשום חזרו שליליות, לשמחתם הרבה.

עוד בנושא:

הלילה: אנתוני וג'ורג' הצטיינו מול הניקס, בכורה מאכזבת ללונזו בול
אחרי הייוורד: גם ג'רמי לין סיים את העונה, ברוקלין מנסה להתאושש
סוכנו של גורדון הייוורד מאשר: "הוא לא צפוי לחזור לשחק העונה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully