וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל רול: "אנחנו כאן כדי להשכיח את הטראומה מהעונה שעברה"

20.10.2017 / 8:57

שמחה מאופקת במכבי תל אביב: החשש של בכיריה ממשבר אמון עם האוהדים התפוגג, קול "נראה כמו אלוף NBA", לדשון תומאס "לא אכפת לעלות מהספסל", אבל ספאחיה עדיין מודאג מהיכולת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. ספאחיה עדיין מאופק

מכבי תל אביב התייחסה באיפוק לניצחון 68:74 אמש (חמישי) על באסקוניה, שסגר עבורה פתיחת עונה במאזן 0:2 לראשונה מאז 2012. המאמן נבן ספאחיה חזר ואמר אמש כי "אנחנו צריכים עוד להשתפר, יש לנו הרבה דברים שחייבים לעבוד עליהם". המאמן לא שמח יותר מדי, והבהיר לשחקנים שחייבים להשתפר לפני המשחק מול אולימפיאקוס ביום שלישי הקרוב. אולי בגלל זה חדר ההלבשה של מכבי נראה שליו ורגוע, לא שמח מדי. "צריך להישאר צנועים. יש עוד עונה ארוכה", הזכיר פייר ג'קסון.

עוד בנושא:

מאזן 0:2 לראשונה מ-2012: מכבי תל אביב ניצחה 68:74 את באסקוניה
אפקט ספאחיה: למכבי תל אביב סוף סוף יש מאמן על הקווים, וזה ניכר
ספאחיה: "יש לנו עוד דרך ארוכה, אנחנו צריכים לשחק כדורסל יותר טוב"

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
לא מרוצה. ספאחיה/ברני ארדוב

2. דשון תומאס מבהיר: לא אכפת לי לעלות מהספסל

ג'קסון רשם משחק פחות טוב ברמה האישית. אחרי ההצגה במחזור הפתיחה מול באמברג, הגארד הסתפק ב-5 נקודות ב-17 דקות בלבד, בין היתר בגלל בעיית עבירות. כך או כך, נראה שהוא נרגש למדי מהאוהדים ומהאווירה באולם הביתי. "ננסה לעשות מה שצריך כדי לגרום לאוהדים להיות מרוצים. היה לנו קשה להתחיל את המשחק כמו שצריך, אבל מעכשיו נשתדל לפתוח טוב יותר. אנחנו צריכים לשחק הכי חזק שאפשר מההתחלה".

מייקל רול, שזכה מספאחיה לכמות הדקות הגדולה ביותר מבין כל השחקנים (31) וקלע 8 נקודות, הוסיף: "רצינו להגן על הבית שלנו. אמרו לי כל כך הרבה פעמים שהעונה שעברה היתה בגדר טראומה עבור הרבה אנשים, שהיא היתה קשה במיוחד, אבל העבר הוא העבר. אנחנו כאן עכשיו ומנסים להשכיח את זה ולהיות טובים ככל האפשר. באופן אישי, אני מנסה להיות עצמי, למרות שמעולם לא שיחקתי ביורוליג לפני כן. אני רק מקווה שאשמח את האוהדים ואתרום לקבוצה".

דשון תומאס הולך ומתגלה כפיסה חשובה במיוחד בסגל. אמש הפורוורד עלה מהספסל, סיפק 17 נקודות וקלע שני סלים חשובים בדקות האחרונות המותחות. "אני מרגיש נהדר. לא משנה אם אפתח בחמישיה או אעלה מהספסל, אני אשקיע על המגרש, אתחרה ואעשה מה שאני יודע לעשות", אמר. "אני משחק באירופה כבר כמה שנים טובות, אני מחשיב את עצמי שחקן מנוסה כך שאני יודע מה צריך לעשות כדי לנצח. תמיד אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה לנצח".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ללא שיקולי אגו. דשון תומאס/ברני ארדוב

3. ג'קסון מקווה לשיתוף פעולה פורה עם קול

אם בשבוע שעבר פייר ג'קסון הצטיין, הפעם נוריס קול בלט עם 24 נקודות ו-5 אסיסטים. ספאחיה החמיא לקול, ואמר עליו בסיום ש"יש לו כישרון והוא שחקן טוב". על פייר ג'קסון סיפר המאמן ש"אנשים קרובים אליו הגיעו לבקר אותו מארצות הברית ונכחו במשחק, וההתרגשות שלו באה לידי ביטוי והשפיעה על המשחק שלו".

כדי להמחיש את האווירה הבריאה בחדר ההלבשה הצהוב, גם ג'קסון החמיא לקול: "הוא שחקן מצוין, אלוף NBA. הוא היה פצוע ועכשיו חזר, אני שמח שהערב הוא הראה מה שאפשר לצפות משחק טוב כמוהו. מקווה שנשתף פעולה על הפרקט, מקווה שנהיה טובים ומהירים יחד". גם רול פרגן לקול ואמר ש"הניסיון שלו כאלוף NBA ניכר ויעזור לנו מאוד בעתיד", ודשון תומאס הוסיף ש"זה טוב שיש לך שני רכזים מעולים".

נוריס קול מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מביא טונות של ניסיון. נוריס קול/ברני ארדוב

4. ראשי הקבוצה נושמים לרווחה: האוהדים חזרו ובגדול

המשחק אמש גרם לחרדה נוספת להתפוגג: במכבי חששו בסיום העונה שעברה ממשבר אמון עם האוהדים, אולם ההיכל אמש היה מלא ורועש, כמו בימים היפים. על כיסאות ההיכל חיכו לאוהדים אלפי ניילונים בצבעים צהוב וכחול (רק חבל על הזיהום הסביבתי). "הייתה אווירה כל כך חמה, שהתקשינו לשמוע מה המאמן אומר בפסקי הזמן. זה דחף אותנו והלחיץ את היריבה, זו אווירה מצוינת", הודה ג'קסון. תומאס הוסיף: "זה מה שאנחנו צריכים כדי שתהיה לנו אנרגיה להמשיך להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully