וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות מעורבות בהפועל באר שבע, אוגו ואלחמיד בספק גדול ליום שני

20.10.2017 / 8:40

למרות ההפסד הביתי מול סטיאווה, האלופה יצאה מעודדת מהיכולת אך המאמן ברק בכר הודה: "אנחנו פחות טובים". הקשר הניגרי והבלם נפצעו ולא ברור אם יהיו כשירים למכבי תל אביב, מחמאות לטהא, צדק יבקש מאופ"א להחשיב את התקופה הנוכחית בה הוא שובת מפעילות כחלק מהעונש

צילום ועריכה: קובי אליהו

1. הפועל באר שבע יצאה מהמשחק אמש (חמישי) בבית מול סטיאווה בוקרשט עם תחושות מעורבות. מצד אחד, הקבוצה הפסידה כמובן, 2:1, מה שהשאיר אותה עם שלוש נקודות בלבד בתום הסיבוב הראשון של שלב הבתים בליגה האירופית. מנגד, בצוות המקצועי חשו שזו הייתה אחת הפעמים הראשונות העונה בה הקבוצה נראתה מחויבת ורעבה.

"ניצחנו את רעננה והיכולת לא הייתה טובה. הפעם לא ניצחנו, אבל שיחקנו טוב. אני חושב שהרווחנו את הקבוצה במשחק הזה", אמר בסיום המאמן ברק בכר. כאשר נשאל האם ההבדל בין העונה הזו לעונה החולפת מורגש ב"קילריות" של הקבוצה, ענה בכר: "לא צריך להשוות לעונה שעברה או לפני שנתיים. זה המצב כרגע, אנחנו יודעים שאנחנו פחות טובים ונעשה הכל כדי להשתפר.

גם הקשר דן איינבינדר התייחס לשיפור אחרי הביקורת שהטיח בכר בשחקנים בתום הניצחון על רעננה: "צריך לדעת להתמודד עם ביקורת לפעמים. הראינו במשחק שיישמנו חלק מהדברים וזה ייתן לנו פוש, אבל בהמשך נצטרך גם לקחת את הנקודות. בטוח שניקח הרבה דברים טובים וננצל את המצבים טוב יותר. הכל פתוח בבית הזה ויש לנו עוד הרבה דברים להשיג העונה". בבאר שבע גם באו בטענות לשופט הרחבה, שלא עזר לשופט הראשי ולא ראה את הפנדל שהיה צריך להישרק בדקות הסיום, אחרי השער המצמק, כאשר נגיחה של איינבינדר פגעה בידו של אחד משחקני היריבה.

למרות המחמאות על היכולת, בבאר שבע הביעו אכזבה מכך שלא הכריעו את המשחק במחצית הראשונה: "שיחקנו טוב ולא הגיע לנו להפסיד", הכריז אחד השחקנים, "אבל חייבים להתחיל לנצל מצבים, משהו שקשה לנו לעשות העונה. חייבים להיות חדים יותר, בהתקפה ובהגנה". מאור מליקסון ובייחוד לואי טהא זכו למחמאות: "הראינו הפעם השקעה ומחויבות, זה מה שאפיין אותנו בתקופות הטובות. שיחקנו מצוין והיה חסר מזל", סיכם שחקן נוסף.

עוד בנושא:

הליגה האירופית: הפועל באר שבע הפסידה 2:1 בבית לסטיאווה בוקרשט
ברק בכר: "נכון שהפסדנו אבל הרווחנו את הקבוצה בחזרה"

לואי טהא על כר הדשא, מעליו מהראן ראדי (משמאל), בן שהר שחקני הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא כובשים, נפצעים. לפחות היכולת השתפרה קצת/קובי אליהו

2. מעבר להפסד, בבאר שבע מודאגים ממצבת הפצועים, שעלולה להתרחב לקראת המשחק הגדול מול מכבי תל אביב ביום שני. ג'ון אוגו, שהוחלף כבר בדקה ה-30, חש כאבים חזקים בשריר הארבע-ראשי והוא בספק גדול להתמודדות. בקבוצה יבדקו בימים הקרובים את מצבו ויחליטו סופית האם לכלול אותו בסגל. גם חאתם עבד אלחמיד חש כאבים ודקירות במפשעה והוא בספק. טהא קיבל מכה בעצם וסובב את הקרסול, אך ההערכה היא כי יהיה כשיר. גיא מלמד, אורן ביטון וניב זריהן עשויים לשוב לסגל, אולם החלטה לגביהם, כמו גם לגבי הבלם מיגל ויטור, תתקבל רק בימים הקרובים. בקבוצה מקווים ששני השערים של איסק קואנקה השבוע יעזרו לנו לצבור ביטחון ולהיכנס לעניינים.

3. האלופה מתנחמת גם בכך שלמרות ההפסד, תמונת הסיכויים בבית שווה לחלוטין, כאשר סטיאווה מובילה עם מאזן מושלם ואחריה לכל הקבוצות יש שלוש נקודות: "בשנה שעברה, אחרי ההפסד בפראג, אף אחד לא האמין שנעלה ועשינו את זה. המצב פתוח ומי שתהיה יותר מפוקסת תעלה. למרות ההפסד הזה, אנחנו יכולים להוציא נקודות נגד סטיאווה בחוץ".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן הפועל באר שבע איסק קואנקה. קובי אליהו
יקבל ביטחון אחרי שני שערים? קואנקה/קובי אליהו

4. לצד הנושאים המקצועיים, בהנהלת האלופה ממשיכים לעסוק בעיקר בנושא שיר צדק. כפי שפרסמנו אתמול, צדק שהה בחו"ל עם המנכ"ל אסי רחמים על מנת לקבל שם ייעוץ משפטי מעורך דין. בעזרת הייעוץ צפוי הבלם לבקש מבית הדין של אופ"א בחודש הבא לכלול את התקופה הנוכחית, בה הוא שובת מפעילות, כחלק מהעונש שהוא צפוי לספוג. צדק לא מתאמן ולא משחק מאז פרסום הפרשה ובייעוץ המשפטי הובהר לו כי ניתן להגיש בקשה מסוג זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully