וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: הדודג'רס חזרו לוורלד סירייס אחרי 29 שנים

20.10.2017 / 8:01

הקבוצה מעיר המלאכים הביסה 1:11 בחוץ את האלופה היוצאת שיקגו קאבס והשלימה 1:4 בסדרה, כדי לשוב לסדרת הגמר לראשונה מאז 1988. קיקה הרננדז כיכב עם שלושה הומראנים, כולל גרנד סלאם

שחקני לוס אנג'לס דודג'רס חוגגים. AP
ברוכים השבים. הדודג'רס בוורלד סירייס/AP

שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 11:1 (הדודג'רס ניצחו 1:4 בסדרה)

29 שנים ועשר הופעות פלייאוף לא מוצלחות המתינו הדודג'רס עד הלילה (בין חמישי לשישי), בסיומו הם סוף כל סוף שבו לוורלד סירייס. בעונה שעברה הם היו קרובים, אך נעצרו מול הקאביז, בדרכם לאליפות מרגשת, בשישה משחקים ב-NLCS. הפעם לעומת זאת, הקבוצה מעיר המלאכים, ששלטה ב-NL לאורך כל העונה, לא השאירה מקום לטעויות ושכחה במהרה מההפסד במשחק 4, בדרך לניצחון מוחץ.

הגיבור של לוס אנג'לס הלילה הגיע ממקום לא צפוי, כאשר קיקה הרננדז ירה לשלושה הומראנים. אחרי שקודי בלינג'ר הכניס ריצה עם דאבל באינינג הראשון, הרננדז החל לעבוד עם סולו הומראן בשני. ג'סטין טרנר הבלתי ניתן לעצירה בפלייאוף הזה הוסיף סינגל שקבע 0:3 באינינג השלישי, לפני שהרננדז די סגר את הסיפור עם גרנד סלאם גדול בהמשך האינינג. ברביעי הוסיפו האורחים עוד שתי ריצות, מדאבל של לוגאן פורסיית' ולמרות שכריס בריאנט עוד צימק עם סולו הומראן, הרננדז נעל את המשחק עם השלישי שלו, הומר של שתי ריצות באינינג התשיעי.

לוס אנג'לס, שעומדת על 1:7 בפלייאוף הזה, קיבלה שישה וחמישה מקלייטון קרשאו, שיזכה להגיש בוורלד סירייס בשעה טובה. הבולפן הוסיף שלושה אינינגים עם חמש הכשות וחבטה בודדת. חוזה קינטנה חתום על ההפסד שלקח סופית את התואר מהקאבס, אחרי שני אינינגים ושש ריצות חובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully