וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "נכון שהפסדנו אבל הרווחנו את הקבוצה בחזרה"

19.10.2017 / 21:37

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מרוח הלחימה שהפגינה הקבוצה בהפסד לסטיאווה בוקרשט בליגה האירופית: "נילחם כדי לעלות". דודו גורש: "לא לוקחים כלום מהמשחק הזה לקראת מכבי תל אביב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע איכזבה הערב (חמישי) אחרי שהפסידה בבית 2:1 לסטיאווה בוקרשט במחזור השלישי בשלב הבתים של הליגה האירופית. הניצחון קירב את הרומנים לעלייה לשלב הבא וסיבך את באר שבע שאיבדה גם את ג'ון אוגו שנפצע. אבל האלופה שמה כעת את אירופה בצד ומתפנה בהכנות למפגש הליגה החשוב מול מכבי תל אביב ביום שני

מאמן הקבוצה ברק בכר אמר שריקת הסיום מול סטיאווה: "לא כיף להפסיד. נכון שהפסדנו אבל יצאנו בתחושה שהרווחנו את הקבוצה. לא הגיע לנו להפסיד. הם ניצחו מחצאי מצבים. היו אנרגיות טובות, שחקנים רצו. אבל ראיתם קבוצה שנלחמת ויודעת שהיא רוצה להשתפר. אני מבסוט מזה. אנחנו לא יכולים לתרץ עם פציעות. חאתם ולואי טאה לא היו ב-100 אחוז כשירות. אבל יש מפסיק שחקנים ונסתדר עם מה שיש.

בנוגע לתמונת הסיכויים בבית אמר בכר: "ההפסד של פלזן משנה את התמונה. אנחנו מאמינים בעצמנו ונילחם כדי לעלות. אבל אנחנו עם הפנים למשחק ביום שני. שתי הקבוצות יבואו עם מוטיבציה ויהיה מעניין".

עוד בנושא
הליגה האירופית: הפועל באר שבע הפסידה 2:1 בבית לסטיאווה בוקרשט
ליגה אירופית: מכבי תל אביב הושפלה עם 4:0 אצל אסטנה
ביקורת על ג'ורדי קרויף: "אחרי הגול הרביעי רעדו לנו הרגליים"

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
"יש לנו מספיק שחקנים". בכר/קובי אליהו

השוער דודו גורש הוסיף: "לא חושב שהגיע לנו להפסיד אל בסופו של דבר צריך לקבל את זה. אנחנו צריכים ויכולים לעלות, היכולת תגיע לאט לאט. אנחנו לא לוקחים מהמשחק הזה שום דבר למכבי. אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו. אנחנו טובים יותר בזכות הקהל. מכבי יגיעו לפה והקהל יעזור לנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דן איינבינדר ומאור מליקסון מאוכזבים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully