וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר קיבל אות מפעל חיים: "ב-48 שנה בכדורגל לא הביכו אותי כך"

19.10.2017 / 21:25

נשיא מכבי חיפה קיבל את האות מטעם מנהלת הליגות בשל תרומה יוצאת דופן לכדורגל הישראלי. שחר אמר בטקס: "מאז 1992 בנינו את מכבי חיפה והפכנו אותה למועדון מכובד עם קהל גדול"

יח"צ - חד פעמי

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר קיבל הערב (חמישי) פרס מפעל חיים מטעם מנהלת הליגות לכדורגל. הפרס הוענק לשחר בארוחת ערב חגיגית של כנס ארגון הליגות האירופיות (EPFL) במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין. במנהלת החליטו להעניק לבוס של מכבי חיפה את הפרס על "תרומה יוצאת דופן לכדורגל הישראלי".

שחר עצמו היה נרגש ואמר בטקס: "אני בכדורגל 48 שנים, 13 כשחקן, 10 כספונסר ו-25 שנים כבעלים של מועדון. בכל השנים האלה לא הצליחו להביך אותי עד לרגע שהודיעו לי על הפרס אותו. מאז 1992 כשרכשתי יחד עם שותפי ישראל קז את מחלקת הכדורגל של מכבי חיפה, בנינו את המוניטין שלנו והפכנו מקבוצת כדורגל למועדון גדול ומכובד עם מחלקת נוער מצוינת, מתקנים טובים וקהל אוהדים גדול".


עוד בנושא
יעקב שחר יקבל אות מפעל חיים מטעם מנהלת הליגות
ליגה אירופית: מכבי תל אביב הושפלה עם 4:0 אצל אסטנה
ביקורת על ג'ורדי קרויף: "אחרי הגול הרביעי רעדו לנו הרגליים"

ראובן ריבלין, יעקב שחר, אורן חסון. מינהלת הליגה,
הנשיא ריבלין, יעקב שחר ואורן חסון/מינהלת הליגה

שחר המשיך ואמר: "אני מודה בראש ובראשונה לנילי אשתי על הוויתורים והסבלנות וכמובן לשלושת בנינו אור, רום ועומר. כמו-כן מודה לעוזי מור, ברק קנה ואודי שוכטוביץ', שמלווים אותי לאורך כל הדרך ולכל עובדי ומנהלי המועדון במשך כל השנים. אני מבקש להודות למנהלת על ההחלטה ומברך אותה ואת כל בעלי התפקידים בה על ההתנהלות וההישגים במשך שלוש שנות קיומה".

נשיא המדינה ראובן ריבלין, ששימש בעבר כיושב ראש בית"ר ירושלים, נאם באירוע והתייחס למצבו של הכדורגל הישראלי. הנשיא אמר: "הלילה אני מדבר אליכם לא כפוליטיקאי, אפילו לא כנשיא, אלא כאוהד כדורגל, כאחד שמאמין שלכדורגל יש את היכולת לחבר בין אנשים, ללמד כבוד הדדי והבנה. ישראל היא חברה שעשויה מארבע קהילות, כולן כמעט בגודל זהה: דתיים, חרדים, חילונים וערבים. ארבעת השבטים של מדינת ישראל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ראובן ריבלין. עודד קרני, מנהלת הליגות,
"מדבר כאוהד". ריבלין/עודד קרני, מנהלת הליגות
יעקב שחר, אורן חסון, מנהלת הליגות. עודד קרני, מנהלת הליגות,
עשו כבוד. חסון ושחר/עודד קרני, מנהלת הליגות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully