וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על ג'ורדי קרויף: "אחרי הגול הרביעי רעדו לנו הרגליים"

19.10.2017 / 20:55

הצהובים היו בהלם אחרי ה-4:0 מול אסטנה, גם המאמן לא יצא נקי: "הוא ביטל את הביקורת שהושמעה נגד הקבוצה וזו התוצאה". שחקן: "היתה תחושה של חוסר אונים, התבוסה עשתה איתנו חסד"

שחקני אסטנה חוגגים. רויטרס
חגיגות בקזחסטן/רויטרס

"אחרי הגול הרביעי כאילו רעדו לנו הרגליים", סיפר הערב שחקן במכבי תל אביב בתום התבוסה הקשה של הקבוצה לאסטנה בקזחסטן (4:0). "היתה במגרש תחושה של חוסר אונים וחששנו מהפסד גבוה יותר שיכתים כל שחקן באופן אישי. בגלל ששחקנים כאן לא רגילים להיות בסיטואציה הזו, התחושה שלי ושל אחרים בקבוצה היתה קשה במיוחד. עם כל זה שזה נשמע נוראי, התבוסה הזה עוד עשתה איתנו חסד".

במכבי תל אביב לא ידעו את נפשם הערב אחרי ההפסד באסטנה. ביקורת חריפה נשמעה כלפי השחקנים אבל גם כלפי ג'ורדי קרויף. גם על ההרכב שהוא העלה, אבל בעיקר על הגישה בימים שאחרי המשחק מול בני יהודה ולפני ההגעה לאסטנה. "אם אופיר דוידזאדה אומר לפני המשחק שהתוצאה תלויה במכבי ושאם היא תבוא טוב למשחק לא תהיה בעיה לנצח בקזחסטן, סימן שהוא ואחרים הגיעו למשחק בלי להבין עד כמה אסטנה חזקה", אמרו בסביבת המועדון.

"בקושי ניצחנו את בני יהודה ושיחקנו רע מאוד, אבל ג'ורדי אמר שהוא מרוצה משלוש הנקודות וביטל את הביקורת שהושמעה נגד הקבוצה, אז זו התוצאה בסופו של דבר". בהפסקת המשחק ניער קרויף את השחקנים וכעס על היכולת שלהם. "חשבנו לעלות אחרת למחצית השנייה וג'ורדי גם עשה שני שינויים, אבל אז ראייקו קיבל גול משום מקום ונגמר המשחק. זה היה בזיון ובושה", אמר אחד השחקנים.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. רויטרס
התבוסה הכי קשה שלו במכבי. ג'ורדי קרויף/רויטרס

ג'ורדי קרויף אמר במסיבת עיתונאים אחרי המשחק: "אני מברך את אסטנה על משחק טוב. עד הפנדל שנשרק לחובתנו המשחק היה שיוויוני. היו לנו הזדמנויות אבל לאחר מכן עשינו טעויות פרסונליות שעלו לנו במשחק. כשהיינו בפיגור 3:0 רק חשבנו שיגיע כבר יום שני ונתחיל את המשחק הבא. זה המשחק הגרוע ביותר שלנו בשנים האחרונות. אנחנו מחכים בקוצר רוח לגומלין כדי להוכיח שאנחנו מסוגלים לשחק יותר טוב".

"במחצית ניסינו לעשות שינויים שייתנו לנו יכולות התקפיות יותר. אבל אחרי 5 דקות כבר היינו בפיגור של 4:0 אז הבנו שזה גמור, ולכן ניסינו לשמור יותר", הוסיף, "יש לנו משחק חשוב מאוד ביום שני ואנחנו מתחילים להתכונן אליו".

על השאלה האם אתה חושב להתפטר אמר קרויף: "לא, רק התחלתי לעבוד". על משחק הגומלין: "בבית אנחנו צריכים לשחק יותר טוב. קשה להגיד משהו אחרי משחק כזה. בישראל צריך לעשות הכול כדי לנצח".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "אחרי כזה ערב אפשר לחיות עם זה או ללמוד מזה ואנחנו חייבים ללמוד מזה. מכבי תל אביב לא יכולה להציג רמה כזאת. זה אחד המשחקים הכי לא נעימים שיצא לי לחוות במכבי ואנחנו נדאג שלא נחווה עוד משחק כזה באירופה. בטח לא מול קבוצה בדרג הזה. זו קבוצה טובה כמובן אבל אנחנו שווים הרבה יותר ממה שהראנו. קשה לעשות את זה אבל אנחנו חייבים לחשוב על המשחק הבא בבאר שבע ביום שני".

מאמן אסטנה סטנימיר סטוילוב: "אני רוצה לברך את הקבוצה שלנו על ניצחון חשוב ומוצדק. מכבי קבוצה טובה אך החל מהדקה ה-20 מצאנו את המשחק שלנו וניצחנו בצדק. מכבי שיחקה ברמה הרגילה שלה אבל אנחנו לחצנו טוב ולא נתנו להם לממש את הפוטנציאל שלהם. היום הצגנו יכולת מקסימום.

המגן דמיטרי שומקו שהצטיין במשחק היה מאוד מרוצה ואמר: "היום עשינו את כל מה שנדרש מאיתנו. הצגנו את קזחסטן בצורה ראויה בזירה הבינלאומית. משחק החוץ מול מכבי יהיה קשה אבל אני חושב שנסתדר גם בו. ניאבק על העלייה לשלב הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני אסטנה חוגגים, שרן ייני שחקן מכבי תל אביב מאוכב. רויטרס
שרן ייני מאוכזב/רויטרס

המספרים

* קבוצה ישראלית עדיין לא ניצחה בקזחסטן. המאזן במשחקי החוץ מול היריבות הקזחיות: שלושה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

* מכבי אחרי 3 משחקים בקמפיין צ'מפיונס 2015/16: 0 נקודות, 8-0 בשערים. מכבי אחרי 3 משחקים בקמפיין אירופית 2017/18: 1 נקודה, 5-0 בשערים.

* עבור מכבי תל אביב הייתה זו השוואת התבוסה הכי גדולה במסגרת אירופית (4:0 לצ'לסי בליגת האלופות, 5:1 לבאיירן בליגת האלופות, 5:1 לבשיקטאש בליגה האירופית).

* מכבי תל אביב השלימה סיבוב שלם של שלושה משחקים ללא שער זכות, כך שהשער האחרון שלב בשלב הבתים של הליגה האירופית היה נגד דאנדוק האירית בעונה שעברה, מרגלי דור מיכה. מאז חלפו 322 דקות.

* אסטנה הובילה לראשונה בארבעה שערים במשחק במסגרת אירופית ובסופו של דבר גם רשמה את הניצחון הגבוה בתולדותיה באירופה.

* אסטנה כבר עם רצף של 17 משחקים ללא הפסד באירופה. הרצף הזה כולל את בנפיקה, אתלטיקו מדריד וסלטיק, כשהאחרונה שניצחה במגרש הסינתטי הייתה ויאריאל באוגוסט 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully