וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את המבורג ונצמדה לבורוסיה דורטמונד

שער של קורטנן טוליסו בדקה ה-52 סידר לבווארים ניצחון שלישי בתוך שבוע וקירב אותם לבורוסיה דורטמונד, ששמטה 0:2 וסיימה ב-2:2 בפרנקפורט. ר.ב. לייפציג ניצחה 0:1 את שטוטגרט

נורי שאהין שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
שאהין חוגג את שער היתרון שלו/רויטרס

משחקי המחזור התשיעי בבונדסליגה יצאו לדרך אמש (שישי), כששאלקה גברה על מיינץ 0:2. בשבת בורוסיה דורטמונד מעדה ושמטה 0:2 מול איינטרכט פרנקפורט בדרך ל-2:2 מאכזב. ר.ב. לייפציג המשיכה להמריא וניצחה 0:1 את שטוטגרט. באייר לברקוזן הלמה והדהימה את בורוסיה מנשנגלדבאך עם 1:5 בחוץ. אוגסבורג הפסידה בבית 2:1 להאנובר. באיירן מינכן ניצחה 0:1 בהמבורג ונצמדה לדורטמונד עם 20 נקודות כל אחת, כשללייפציג יש 19.

קורנטן טוליסו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
טוליסו חוגג/רויטרס

שאלקה - מיינץ 0:2

ניצחון שני רצוף לרויאל בלוז, בפעם הראשונה העונה, והם עולים זמנית למקום הרביעי. מנגד, רצף ארבעת המשחקים ללא הפסד של מיינץ בכל המסגורת הגיע לסיומו. הפתיחה היתה שייכת ללאון גורצקה הנהדר, שקיבל כדור עומק מגווידו בורגשטאלר והקפיץ מעל רנה אדלר בדקה ה-13. בדקה ה-74 עבר בורגשטאלר מתפקיד המבשל לכובש, כשדחק מקרוב פנימה וכבש את תוצאת המשחק.

פרנקפורט – בורוסיה דורטמונד 2:2

השוורצגלבן ממשיכים להידרדר. אחרי ההפסד 3:2 בבית מול ר.ב. לייפציג במחזור שעבר והתיקו המביך מול אפואל ניקוסיה בליגת האלופות, בורוסיה דורטמונד שמטה יתרון 0:2 ואיבדה שתי נקודות יקרות מאוד מול איינטרכט פרנקפורט. נורי שאהין כבש את השער הראשון בדקה ה-19 כשהגיע ראשון לכדור רוחב של מארק בארטרה. דורטמונד כבשה גם את השני בדקה ה-57 והיה נראה שהיא בדרך לניצחון. הפעם מריו גצה מצא את מקסימיליאן פיליפ, שכבש וקבע 0:2. גמור? ממש לא. רומן בורקי ביצע עבירה ברחבה ופרנקפורט קיבלה פנדל בדקה ה-64. סבסטיאן האלר כבש מהנקודה הלבנה וצימק ל-1:2. ארבע דקות חלפו ובדקה ה-68 הצליחה פרנקפורט להשוות עם שער של מאריוס וולף, 2:2. הצהובים-שחורים הגיעו למצב מצוין בדקה ה-90, אבל שאהין החמיץ כשמאקוטו האסבה בולם אותו מקו השער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני ר.ב. לייפציג. AP
שחקני לייפציג/AP

ר.ב. לייפציג - שטוטגרט 0:1

אחרי שני ניצחונות 2:3 ברציפות, הפעם הקבוצה של רלף האזנהוטל הסתפקה בניצחון קטן, אבל חשוב מאוד לפני צמד המשחקים מול באיירן מינכן בגביע ובליגה. מרסל זאביצר כבש את השער היחיד אחרי בישול של טימו ורנר עם בעיטה יפה מ-20 מטר לחיבורים וקבע את תוצאת המשחק. שטוטגרט עם הפסד אחרי ה-1:2 הדרמטי מול פ.צ. קלן במחזור שעבר.

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן 5:1

איזה ניצחון חוץ ענק לקבוצה של הייקו הרליך, ובעיקר מחצית השנייה אדירה. באייר לברקוזן הנחילה לבורוסיה מנשנגלדבאך את הפסד הבית הגדול שלה מאז אוקטובר 1998, וגם אז זה היה מול לברקוזן עם 8:2 ביתי. פביאן ג'ונסון כבש ראשון עבור המארחת כבר בדקה השביעית. לוקאס אלאריו הוחלף במחצית ויוליאן בראנדט החליף אותו ומאז לברקוזן פשוט התפוצצה. שערים של סוון בנדר (48), לאון ביילי (59), בראנדט (61), קווין פולאנד (69) ויוהאן פוינפאלו (81) סידרו לאורחת קאמבק וניצחון גדול.

המבורג - באיירן מינכן 1:0

משחק שלישי של יופ היינקס אצל הבווארים והקבוצה עדיין מושלמת תחתיו. באיירן הצליחה להיצמד לבורוסיה דורטמונד המוליכה כששתיהן עם 20 נקודות ור.ב. לייפציג דולקת אחריהן עם 19. היינקס ביצע כמה שינויים בהרכב, בו פתחו חאמס רודריגס, ניקלאס זולה, ראפיניה וקורנטן טוליסו. המבורג האומללה פתחה את העונה עם שני ניצחונות בשני מחזורים ומאז ספגה שישה הפסדים בשבעת משחקי הליגה האחרונים.

בדקה ה-38 השאיר גידאון יונג את HSV בעשרה שחקנים אחרי שביצע עבירה קשה על קינגסלי קומאן. באיירן הצליחה להעניש עם שער אחד בלבד והוא הגיע בדקה ה-52 כשתומאס מולר המחליף (נכנס במקום חאמס רודריגס במחצית) השאיר לטוליסו, שהמשיך מקרוב את ה-0:1. באיירן תגיע מעודדת לשני המשחקים הקשים מול ר.ב. לייפציג בגביע ובליגה.

משחקים נוספים

אוגסבורג - האנובר 2:1
לאוגסבורג: מיכאל גרגוריטש (33), להאנובר: ניקלאס פולקרוג (76 ו-89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully