וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: באהיה צפוי לרדת לספסל בשל יכולתו. הוצא מהאימון היום

19.10.2017 / 16:19

דן ביטון ובנצי מושל מתמודדים על מקומו של השחקן, שאיכזב מול אשקלון במחזור הקודם.השחקן הוצא לקראת סיום האימון אחרי שביקש לא לשחק בצד ימין. אביב סולומון ימשיך כמגן שמאלי

אדילסון באהיה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יכולת מאכזבת. אדילסון/לירון מולדובן

אדילסון באהיה צפוי לאבד את מקומו בהרכב מ.ס. אשדוד, שתפגוש בשבת את בני יהודה לקרב תחתית חשוב. זאת בעקבות יכולתו החלשה מול הפועל אשקלון בשבת שעברה. דן ביטון ובנצי מושל מתמודדים על העמדה מצד ימין, כאשר את החלק הקדמי ישלימו בלסינג אלקה ומאוריסיו.

מאמן הקבוצה עמיר תורג'מן הוציא היום לקראת סיום האימון את באהיה אחרי שהאחרון ביקש במהלך תרגול טקטי לא לשחק בצד ימין. תורג'מן לא אהב את העובדה שהשחקן מבקש לשחק בעמדה אחרת תוך כדי אימון ולדברי שחקנים בקבוצה, זה היה נראה כאילו בעיית השפה של באהייה גם הוסיפה לכך שבסופו של דבר הוא נשלח החוצה חמש דקות לסיום האימון. גורם במועדון סיפר כי בסיום האימון נערכה שיחת הבהרה בין תורג'מן לשחקן באמצעות המתורגמן רפאל קסטרו וההדורים יושרו. תורג'מן כבר הבהיר לשחקנים באחת השיחות שקיים עימם כי דלתו תמיד פתוחה בפניהם ולכן טוענים בקבוצה הוא הופתע מכך שהשחקן לא נכנס אליו לשיחה על העמדה המועדפת עליו במגרש.

על פי הנוהל הקבוע באשדוד, באהיה צפוי לקנס כספי סמלי. בקבוצה המשיכו היום בהכנות למשחק בשבת ונראה כי קרלו ברושיץ' ימשיך לשחק כבלם לצד ויקטור גנב. אביב סולומון ימשיך לאייש את עמדת המגן השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully