וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: הפועל ת"א בחדרה, קרב פסגה בין כפר סבא לאחי נצרת

אחרי שני הפסדים רצופים, האדומים חייבים ניצחון מול חדרה החלשה אחרת וולפסון ירעד. המוליכה מארחת את סגניתה, קואטה בסגל הפועל פתח תקוה לקראת ראשון לציון הלוהטת

המחזור השמיני בליגה הלאומית ייצא לדרך ביום שישי (15:00, שידור משולב בספורט 5 לייב) עם משחקים מעניינים מאוד כשבמוקד יעמוד מפגש הצמרת בין הפועל כפר סבא הראשונה למכבי אחי נצרת השנייה. הפועל תל אביב החבולה תנסה להתאושש משני הפסדים רצופים על חשבון הפועל חדרה ואילו הפועל פתח תקוה המאכזבת תארח את מכבי ראשון לציון המפתיעה. עוד בשישי: הפועל מרמורק - הפועל עפולה, הפועל רמת גן - בני לוד.

שחקני הפועל תל אביב עדן הרשקוביץ, שחר הירש. לילך וייס, מערכת וואלה!
רק ניצחון בא בחשבון. שחקני הפועל תל אביב/מערכת וואלה!, לילך וייס

הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת (15:00)

מעט מאוד אנשים האמינו שהמפגש בין שתי הקבוצות הללו במחזור השמיני יהיה קרב בין הראשונה לשנייה, אבל זו המציאות. כפר סבא שכמעט התפרקה בקיץ, מגיעה למשחק הזה ממרומי המקום הראשון וכקבוצה היחידה שלא הפסידה עדיין. אחי נצרת בכושר מדהים ומגיעה למשחק הזה אחרי שישה ניצחונות רצופים. אחת מהקבוצות הללו תיעצר בשישי, המארחת תשמח גם עם תיקו שישאיר אותה בפסגה שבוע נוסף.

הפועל חדרה - הפועל תל אביב (15:00)

הפועל תל אביב פתחה את דרכה בלאומית בצורה משכנעת עם ניצחונות קלים והייתה בטוחה שהיא תשייט בחזרה לליגה העל. אולם, שני הפסדים רצופים, כולל 2:1 מביך במיוחד אצל נשר החלשה דירדרו אותה למקום השלישי וכעת היא מתארחת אצל חדרה למשחק שבו כל הלחץ יהיה על הכתפיים שלה. חדרה פתחה אומנם רע את העונה, אבל כמעט ניצחה את הפועל פתח תקוה במחזור החולף ולפני כן גברה 3:4 על אותה נשר. כל תוצאה מלבד ניצחון חוץ במשחק הזה תביא לרעידת אדמה בוולפסון ואולי תסיים את דרכו של איווניר בקבוצה.

אורן קריספין מאמן הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
הרבה לחץ על כתפיו. אורן קריספין/יוסי ציפקיס

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון (15:00)

אוהדי שתי הקבוצות עסוקים במיוחד במחאות. אלו של פתח תקוה נגד הבעלים דורון גלנט ואלו מראשון נגד המאמן ניר ברקוביץ', אולם בניגוד לכחולים, הכתומים נראים טוב על הדשא ומגיעים למושבה ברצף של ארבעה ניצחונות ועם נקודה יותר מהמלאבסים במקום הרביעי. הקבוצה של אורן קריספין סיימה בתיקו את שלושת משחקיה האחרונים בליגה, אך נראית רע על הדשא וגם המחאה ביציעים לא תורמת. פרדי דוד שוב יישב קרוב מאוד למאמן הצעיר ואולי אף יחליף אותו אם זו לא תנצח משחק רביעי רצוף. וואטו קואטה, קשר אחורי מקמרון ששיחק בעונה שעברה בדנדי יונייטד הסקוטית, עבר בבקרה אחרי יותר מחודש ויעמוד לרשות קריספין.

הפועל מרמורק - הפועל עפולה (15:00)

משחק תחתית חשוב ייערך אצל מרמורק בין שתי קבוצות שרחוקות רק שתי נקודות מהקו האדום עם שבע נקודות בלבד אחרי שבעה מחזורים. עפולה הפסידה 1:0 לכפר סבא במחזור החולף משער עצמי הזוי של דימיטרי ריזוק ובמשחק הזה היא תחסר גם את כוכבה הארגנטינאי מתיאס מרטין שהורחק מול כפר סבא. מרמורק סיימה ב-2:2 לא מרשים במיוחד מול הרצליה האחרונה במחזור הקודם ושני הניצחונות היחידים שלה עד כה הושגו דווקא בחוץ.

הפועל רמת גן - הפועל בני לוד (15:00)

הפועל רמת גן היא עד כה האכזבה של העונה וההפסד הנאיבי לראשון לציון במחזור הקודם הגדיל מאוד את הלחץ על מאמנה אריק בנאדו. האורדונים חייבים לנצח כדי לברוח מהתחתית, אבל פוגשים קבוצה שנאבקת איתם בקלחת עם נקודה פחות. המפגש הקודם בין הקבוצות באצטדיון רמת גן הסתיים ב-1:5 מדהים לאורחים, מה יהיה הפעם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully