וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 68:74 את באסקוניה

הצברים שוב לא שותפו, אך זה לא הפריע לצהובים, שאיבדו יתרון דו-ספרתי אך קול (24 נק') לקח אחריות וסידר ניצחון שני רצוף ביורוליג. במשחק הבא תגיע ליד אליהו אולימפיאקוס החזקה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב המשיכה הערב (חמישי) את פתיחת העונה הטובה שלה ביורוליג והשלימה ניצחון שני רצוף, הפעם 68:74 על באסקוניה הספרדית. נוריס קול להט עם 24 נקודות והוליך את הצהובים לניצחון. במשחק הבא, שייערך ביום שלישי ביד אליהו, שחקניו של נבן ספאחיה יפגשו את אולימפיאקוס.

הבאסקים פתחו את המשחק טוב יותר, אבל אז נוריס קול נכנס למשחק ואותת על כוונותיו כשקלע על הבאזר בסיום הרבע הראשון והעלה את הצהובים ליתרון עם שלשה נפלאה. ברבע השני הכדורסל של שחקניו של נבן ספאחיה שטף והצהובים נראו נפלא, בעיקר נוריס קול שמצא את אלכס טיוס מספר פעמים ודשון תומאס, שנראה חד. למחצית השנייה מכבי עלתה עם יתרון מבטיח, אך לקראת סיום הרבע השלישי הבאסקים חזרו לעניינים וסיימו את הרבע במינוס 3 בלבד. ברבע הרביעי הלחץ דיבר, אבל נוריס קול, הטוב במגרש, היה במקום כדי להבטיח את הניצחון לצהובים: 68:74 בסיום.

במחזור הבא, שייערך ביום שלישי, יעמדו הצהובים בפני מבחן רציני ראשון כשיארחו את אולימפיאקוס החזקה. עוד לפני כן, שחקניו של נבן ספאחיה יצפינו לגן נר ביום שבת כדי לפגוש את גלבוע/גליל במחזור השלישי בליגת העל.

קלעו למכבי תל אביב: נוריס קול 24 ו-5 אסיסטים. דשון תומאס 17, מייקל רול ואלכס טיוס 8, פייר ג'קסון 5, דיאנדרה קיין 4, ארט פראחוסקי 3, ג'ון דיברתולומאו 2 ו-6 אסיסטים, ג'ייק כהן 2.

קלעו לבאסקוניה: רודריגו בובואה 22, לימאנה דיופ 12, טורניקו שנגליה 11, לוקה וילוזה וג'ייסון גרנג'ייר 7, יאניס טימה 5, יונאס פויגטמן 4.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
עדיין מושלמים. הצהובים חוגגים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם פייר ג'קסון, דיאנדרה קיין, מייקל רול, ג'ונה בולדן וארט פראחוסקי. קיין קלע את הנקודות הראשונות של הערב עם חדירה נאה לסל, הספרדים הגיבו עם ריצת 0:6. באסקוניה פתחה טוב יותר וניצלה חולשה התקפית ורכות הגנתית של הצהובים כדי לעלות ליתרון. נוריס קול ניגש לקו העונשין 17 שניות לסיום הרבע ואיזן ל-16:16. קול סיים מהלך גדול של הצהובים ועל הבאזר קלע שלשה נפלאה. 16:19 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

קול המשיך לצלוף וקלע את הנקודות הראשונות ברבע. לאחר מכן הוא מצא את אלכס טיוס כדי לעלות את מכבי ליתרון 16:23. שלשה של דשון תומאס העלתה את הצהובים ליתרון דו ספרתי של 18:28 עם ריצת 2:18. שלשה של ג'ון דיברתולומאו החזירה את היתרון לדו ספרתי וקבעה 21:31. בסופו של רבע טוב מאוד בו סיפקה כדורסל מרשים, מכבי תל אביב ירדה להפסקה ביתרון 30:39. דשון תומאס ובעיקר נוריס קול בלטו והובילו את הצהובים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. ברני ארדוב
אלכס טיוס/ברני ארדוב

רבע 3:

ארט פראחוסקי החזיר את היתרון לדו ספרתי עם הנקודות הראשונות של הרבע. נוריס קול המשיך לככב והעלה את מכבי תל אביב ליתרון 34:48. הספרדים חזרו למשחק לקראת סוף הרבע ועם ריצה נאה הורידו ל-52:47. שלשה של לוקה וילדוזה הורידה את היתרון הצהוב ל-53:56 בלבד, מה שהפכה גם לתוצאת הסיום של הרבע, אשר הבטיחה רבע רביעי צמוד ומותח.

רבע 4:

דקה וחצי ללא סל נקטעו הודות לסיום נאה מקרוב של נוריס קול, שהעלה את מכבי ל-53:58. שלשה חשובה של מייקל רול העלתה את היתרון ל-55:62. 4 נקודות רצופות של רודריג בובואה המצוין הורידו ל-66:64 בלבד קצת יותר משלוש דקות לסיום המשחק. דשון תומאס קיבל ממייקל רול, קלע נקודות חשובות והעלה ל-64:68. מיד לאחר מכן, נוריס קול רץ את כל המגרש וסיים כמו גדול כדי לקבוע 64:70 לצהובים. 20 שניות לסיום נוריס קול מצא את אלכס טיוס שעשה 66:74 וקבע כי המארחים בדרך לניצחון. 68:74 למכבי תל אביב בסיום.

שחקני מכבי תל אביב ג'ונה בולדן, מייקל רול. ברני ארדוב
ג'ונה בולדן עם מייקל רול/ברני ארדוב
שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. ברני ארדוב
ג'ייק כהן בפעולה/ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
ניצחון נאה. נבן ספאחיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully