וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "בניון עבר כל כך הרבה, לא יתפתה להתעסק במסביב"

19.10.2017 / 13:40

בני בן זקן התייחס למפגש של קשר בית"ר ירושלים עם מכבי חיפה: "ההיסטוריה היא תמיד עבר, הוא בדיוק הבנאדם שיוכל להתמודד עם זה". ורטה: "כל ניצחון נותן דרייב, מאוד מחובר ללוזון"

צילום: יוני ריקנר עריכה: מתן חדד

אחרי שקטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון עם 1:4 על מכבי נתניה, בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החוץ המסקרן מול מכבי חיפה ביום שבת (20:30, ספורט1). בארבעת משחקי הליגה בין הקבוצות בעונה שעברה, כל קבוצה ניצחה פעמיים (הירוקים ניצחו 0:1 בחוץ בסיבוב השני ו-2:3 בבית בפלייאוף העליון, הקבוצה מהבירה ניצחה 0:2 בחוץ בסיבוב הראשון ו-0:2 בבית במפגש השני בפלייאוף), וכשמוסיפים לכך את חוסר היציבות ואת הציפיות בשני המועדונים, מקבלים משחק שמבטיח לא מעט עניין. בני בן זקן, ועופר ורטה ערכו מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

"חשוב שנדע להיות מרוכזים רק בדברים שתלויים בנו", אמר בן זקן בפתח הדברים, "זה משחק חוץ קשה מול קבוצה גדולה, הסיטואציה תמיד לחוצה והשחקנים יודעים להתמודד עם זה. לפעמים יש משחקים או מגרשים מסוימים שמאירים פנים, אני חושב שהעבר הוא תמיד היסטוריה. בניון? יש לנו שחקנים טובים, לפעמים יהיה נכון להשתמש בו מהספסל ולפעמים בהרכב. יוסי עבר כל כך הרבה דברים בקריירה שאני מניח שהוא לא יתפתה להתעסק מסביב אלא רק בכדורגל. הוא בדיוק הבנאדם שיוכל להתמודד עם זה".

עוד בנושא

צדק יוצא קצת לאור: פרטים חדשים על פרשת שיר צדק
הבורר דחה את בקשת בית"ר טוברוק ויחליט על מחירו של דיא סבע
ניר קלינגר: "לא מכובד שמאמנים עושים לעצמם קמפיין לנבחרת"

עופר ורטה. יוני ריקנר
"מתעסקים רק בעצמנו". עופר ורטה/יוני ריקנר

מעבר לבניון, גם חן עזרא, עידן ורד ואיתי שכטר יפגשו את האקסית. "אנחנו מרוכזים רק בבית"ר", אמר בן זקן, "לנסות למצוא יציבות ביכולת ובתוצאות שלנו. צריך להתאים את עצמך ליריבה, כך עשינו מול נתניה וזה הצליח. כל ניצחון מקרב אותנו לתחושה של מסוגלות, להבנה שאנחנו יכולים להתקדם. אנחנו עושים הכל כדי לשמח את הקהל".

ורטה: "התחלתי את העונה לא כמו שצריך, התאמנתי עם אשדוד חודש ואז לבד. מאז שהגעתי לבית"ר אני נותן מאה אחוז בכל אימון כדי שאם אצטרך לשחק אעשה את זה על הצד הטוב ביותר. אני שמח שערכתי בכורה, היה כיף לחזור לשחק ומקווה להמשיך. לפני כל משחק יש אווירה טובה, צריך לבוא מוכנים לא רק מול מכבי חיפה. חיפה קבוצה מעולה שעשתה רכש חזק בקיץ, מקווה לעבור את המשחק על הצד הטוב ביותר.

"כל ניצחון נותן דרייב, במיוחד שהבקענו ארבעה שערים וזה חשוב מאוד להמשך הדרך. נקווה שדרך הניצחון על נתניה נצא לדרך חדשה. מכל שחקן יש ציפיות גבוהות, הסגל רחב. אנחנו לא מסתכלים על באר שבע ומכבי, מתעסקים בנו וזה הכל. אני וגיא לוזון מאוד מחוברים, התאמנתי אצלו גם בנבחרות הצעירות וגם בהפועל, הוא אחלה מאמן".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בני בן זקן בית"ר ירושלים.
"משחק קשה מול קבוצה גדולה". בני בן זקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully