וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לא מכובד שמאמנים עושים לעצמם קמפיין לנבחרת"

19.10.2017 / 11:11

מאמן הפועל חיפה: "עוד לא הודיעו שאלישע עוזב. החלום לאמן את הנבחרת אמור להתגשם בעתיד". יואב כץ החמיא לו והתייחס ללאלה שעשוי לקבל אישור לשמש בתפקיד מקצועי: "הדלת שלו פתוחה"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

כשהיא עדיין מובילה את טבלת ליגת העל, הפועל חיפה ערכה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת. עד כה נמכרו 800 כרטיסים מתוך 2200 שהוקצו לקבוצה ובמועדון מקווים לשמור על המקום בפסגה גם במחזורים.

הבעלים יואב כץ שנחת בישראל דיבר על מצב הקבוצה. "הקבוצה נראית טוב. השחקנים מתאמצים, עובדים מאוד קשה ואני מקווה שימשיכו ככה. הם הפכו לילדים רעים", אמר כץ. "המשחק מול סכנין הוא מוקש. הצהרות? אני חושב שכרגע המטרה היא לנצח את סכנין. ניר לא ביקש ממני חיזוק נוסף, הוא מבקש רק לנצח את המשחק הקרוב".

על חנן ממן אמר: "אני חושב שלחנן יש שנה נהדרת, אבל לא רק לו. אנחנו מתכוונים לעשות מאמץ גדול כדי להשאיר את כולם. כולל הזרים. כל אחד מהם הוא מיוחד בפני עצמו".

על מהראן לאלה: "אני מאוד מקווה שמהראן יחזור לשחק כבר העונה. זה בוער בו. הוא רוצה להוכיח שהאפיזודה חולפת. הדלת של הפועל חיפה תמיד פתוחה בפניו. אני מקווה שיאפשרו לו לחזור לשחק. העונש לא פרופורציונלי".

עוד בנושא

בהתאחדות נוטים לאפשר למהראן לאלה לחזור להפועל חיפה
מהראן לאלה התגונן: "עשיתי בדיקות סמים בעבר, לא הייתה בעיה"
לראשונה מאז הפציעה: עדן בן בסט תורגל בהרכב הפועל חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השוואות לגווארדיולה. ניר קלינגר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניר קלינגר נשאל לגבי מידת ההצלחה שלו כמאמן והאם הוא שמח שהחליט לעמוד על הקווים: "את ההצלחה של הפועל חיפה עד עכשיו צריך לזקוף לזכות השחקנים. ראיתי ראיון של גורדיולה אצל ליניקר. קטונתי, אבל הוא אמר מה שאני חושב לאורך כל הקריירה. אם יש לך שחקנים אינטילגנטים ורעבים אתה תצליח. אז הקרדיט, עם כל הכבוד לי וליואב, הוא לשחקנים. לגבי, ברגע שיואב נתן לי להרגיש שזה בא מהלב שלו, שזה היה מאוד עז, התחברתי לזה. בעלים צריכים לרצות מאוד את אנשי המקצוע שלהם. יואב מאוד רצה את זה ואמרתי מהתחלה שאני שלם עם זה. נראה לי שרואים את זה".

לגבי חיזוק אמר: "כרגע הסגל מצוין. אנחנו מאוד מרוצים. יש עוד ששה משחקים עד החלון כרגע נושא הרכש לא על הפרק". על השאלה האם הוא רואה את עצמו כמועמד לנבחרת אמר: "זה ממש לא אתי להתעסק בזה. כרגע אלישע מאמן כל עוד לא הודיעו אחרת. לא מכובד בעיניי שאנשים עושים קמפיין לעצמם במקביל. כמי שהיה קפטן וחווה השגים בצרפת ובולגריה, זה חלום שאמור מתישהו להתגשם". כץ הגיב: "אני מקווה שתגיע לן הצעה כזאת. הוא מאמן מצוין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בעלי הפועל חיפה יואב כץ. יוסי ציפקיס
"נעשה מאמץ גדול להשאיר את ממן". יואב כץ/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully