וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של גורדון הייוורד: "הוא לא צפוי לחזור לשחק העונה"

החשש של בוסטון אומת: הסמול פורוורד שנפצע במשחק הפתיחה מול קליבלנד נותח בקרסול השמאלי הפגוע, וככל הנראה ישוב לפעילות מלאה רק בעונה הבאה. סטיבנס: "מצב הרוח שלו ירוד"

גורדון הייוורד, בוסטון סלטיקס, פצוע. AP
איך תיראה העונה של בוסטון עכשיו? הייוורד אחרי הפציעה/AP

החשש של בוסטון התאמת: גורדון הייוורד לא צפוי לחזור לשחק העונה, כך אישר סוכנו מארק ברטלסטיין ל-ESPN. הסמול פורוורד של בוסטון שספג אמש (בין שלישי לרביעי) פציעה איומה חמש דקות אחרי תחילת הופעת הבכורה שלו במדי הסלטיקס, נותח בקרסול השמאלית ובעצם השוקית השבורה. כעת פניו של הייוורד לעונה הבאה, ככל הנראה, ועד אז הוא יתרכז בשיקום ובניסיונות לחזור לעצמו וליכולת שאפיינה אותו לפני הפציעה.

"אנחנו מצפים ממנו להתאושש מזה לחלוטין ולחזור להיות האולסטאר שהיה לפני כן", אמר ברטלסטיין.

עוד בנושא:

קיירי אירווינג על הייוורד: "אחת הפציעות הקשות שראיתי בחיי"
בריאנט להייוורד: "תהיה עצוב, תכעס, תרגיש תסכול, תצרח, תבכה

צפו במסר של הייוורד לאוהדי בוסטון

הלילה, במהלך המשחק הביתי הראשון של בוסטון העונה מול מילווקי (שהסתיים בהפסד 108:100), שודר באולם סרטון קצר ששלח הייוורד מבית החולים בו הוא מאושפז. "רק רציתי לומר תודה לכל מי שהתפלל עבורי", אמר הייוורד במסר לאוהדים ולחבריו לקבוצה. "אני אהיה בסדר. כואב לי שלא אוכל לקחת חלק במשחק הביתי הראשון שלנו העונה. אין שום דבר שאני רוצה פרט ללהיות עם חבריי לקבוצה ולעמוד שוב על הפרקט. אתמוך בהם הערב ובשאר הזמן שאהיה בחוץ".

מאמן הסלטיקס בראד סטיבנס, שאימן את הייוורד במכללת באטלר ונחשב למי שגייס אותו מלכתחילה לסלטיקס, ביקר אותו בבית החולים וסיפר ש"ברור שהוא בדאון. הכאב הפיזי גדול, אבל הכאב הרגשי מכפיל את זה, כי הוא מאוד רוצה להתחיל את הקדנציה בבוסטון כמו שצריך. אנחנו מצפים ממנו להתאושש בצורה מלאה. יהיו ימים קשים, אבל אני משוכנע שפייטר כמוהו יחזור מזה וישתפר מדי יום".

תקנון ה-NBA בנוגע לפציעות של שחקנים מאפשר לבוסטון לצרף שחקן נוסף כתחליף להייוורד, בשווי 8.4 מיליון דולר, וכעת השאלה היא האם יחליטו לבצע החתמה נוספת, ואם כן מי יצורף. נכון לעכשיו, יש מספר סמול פורוורדים סבירים בשוק, בראשם מאט בארנס, ג'ראלד גרין, ברנדון ראש, אלן אנדרסון, מטה וורלד פיס ועוד. לצורך העניין, אפילו סוני ווימס, שמורשה לשחק אך ורק ב-NBA, עשוי להוות אופציה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully