וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אף אחד לא ציפה שנחזיר את האוהדים כל כך מהר"

18.10.2017 / 20:21

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהקבוצה שלו לפני באסקוניה (ה', 21:05, ספורט5): "אם ג'קסון ייתן 50 אחוז משנתן מול באמברג, אהיה מאושר. עובדים קשה, אבל אי אפשר לקנות ניסיון". משעור ייעדר

נבן ספאחיה עם גיא גודס טל בורשטיין. ברני ארדוב
מוכן למשימה. ספאחיה/ברני ארדוב

אחרי שפתחה את העונה בצורה חיובית, עם ניצחון חוץ על באמברג במחזור הפתיחה של היורוליג ושני ניצחונות בשני מחזורי הליגה הראשונים בארץ, מכבי תל אביב תנסה להמשיך במומנטום מול באסקוניה (חמישי, 21:05, ספורט 5). הצהובים ייארחו לראשונה העונה משחק במסגרת אירופית, והם מקווים שהקבוצה הבאסקית תמשיך בכושרה הנוכחי - ניצחון אחד בלבד בחמשת המשחקים הראשונים של העונה בכל המסגרות. כארם משעור סובל מנקע בקרסול ויעעדר מהמשחק.

"נעשה את הטוב ביותר שלנו כדי לנצח", אמר נבן ספאחיה במסיבת העיתונאים. כבר אמרתי שבין אם ננצח או נפסיד, תמיד נילחם. האוהדים מזהים את זה. אף אחד לא ציפה שזה יקרה כל כך מהר, ושהאוהדים יחזרו אחרי כל מה שקרה, אבל צריך לחשוב על הדברים החיוביים, לא על מה שקרה. אם פייר ייתן 50 אחוז ממה שהוא נתן מול באמברג אני אהיה מאושר. אנחנו עובדים קשה, אבל אי אפשר לקנות ניסיון. נראה כמה זה יעלה לנו העונה".

פייר ג'קסון אמר לקראת המשחק: "שמעתי שיהיו המון אנשים מחר ואני מצפה לתמיכה שתעזור לנו לנצח. אני חושב שנהיה בסדר. האוהדים נרגשים לראות מה אנחנו מכינים להם, אנחנו יכולים להבטיח שנשחק הכי חזק שאנחנו יכולים".

שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון עם מאמן הקבוצה נבן ספאחיה. ברני ארדוב
ישחזר את משחק השיא? ג'קסון/ברני ארדוב

באסקוניה, שהפסידה במחזור הפתיחה 75:64 לאולימפיאקוס, תחסר את ג'ורדן מקריי, רודריג בובואה ואולי גם את ג'ייסון גריינג'ר הפצוע. "יש יריבה חזקה מאוד מולנו, אבל היה לנו זמן להתכונן", אמר שחקן העבר והמאמן פאבלו פריג'יוני. "נצטרך להישאר מאוחדים נגד מכבי, לשחק עם הלב שלנו ולהתחיל את המשחק מרוכזים. חייבים לשים לב לפרטים הקטנים".

מרסיליניו הוארטס הוסיף: "למכבי יש המון איכויות אישיות ושחקנים שיכולים לקלוע. המפתח יהיה ההגנה, צריך לשמור על הכדור ולהכתיב את הקצב שלנו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מכבי תל אביב מתכוננת לבאסקוניה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully