וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת דיא סבע: מדוע מכבי נתניה לא מתכוונת לדון בהצעת טוברוק?

18.10.2017 / 16:52

איזיקוביץ' מעוניין לשלם 1.2 מיליון שקל על כרטיסו של הקשר ולסיים את הבוררות. נתניה מצידה טוענת כי בעצמו הוריד את ההצעה מהפרק בעבר ומשוכנעת שהבוררות לא תופסק באופן חד צדדי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נמשך הסכסוך בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק על כרטיסו של דיא סבע. מחר (חמישי) תגיד נתניה באמצעות פרקליטה, עורך הדין רועי רוזן, את תשובתה להצעת טוברוק, לפיה יעביר בעלי המועדון אריק איזיקוביץ' למכבי נתניה סכום של 1.2 מיליון שקל תמורת כרטיס השחקן של דיא סבע ובכך תסתיים הבוררות הארוכה בין המועדונים. על פי התשובה שמתכוונת לשלוח מכבי נתניה לבורר עורך הדין תגר עמיאל, אין לה שום כוונה לדון עם טוברוק באשר להצעה של איזיקוביץ' ובמכבי נתניה יכנו אותה: "ספין על ספין על ספין".

מכבי נתניה תטען כי איזיקוביץ' מתבסס בהצעה שלו על אמירה של בעלי הקבוצה אייל סגל בדיון מקדמי שנערך לפני מספר חודשים, אבל יבהירו מיד כי לאחר אותה הצעה שהעלה סגל, נעשו כמה פניות אל איזיקוביץ' כדי לבדוק אפשרות של התקדמות בהליך לפיו תשלם טוברוק 1.2 מיליון שקל ותקבל את סבע, אבל איזיקוביץ' לא הרים את הכפפה. יתרה מזאת, מתכוונים במכבי נתניה להגיש בתגובה שלהם מחר התייחסות לפרוטוקול מתוך דיון הוכחות שנערך ב-14 באוגוסט האחרון, שם נשאל איזיקוביץ' באשר להצעה שלו לרכוש את הכרטיס של סבע תמורת הסכום המדובר ולטענת אנשי מכבי נתניה, הוא השיב באותו דיון כי הנושא כבר לא רלוונטי. במכבי נתניה יטענו כי ככל הנראה היתה לאיזיקוביץ' איזו הצעה לרכוש בקיץ את סבע מקבוצה בטורקיה ומאחר שההצעה הזו נפלה, הוא ירד מכל הנושא של רכישת הכרטיס תמורת 1.2 מיליון שקל.

עוד בנושא

מכבי נתניה: "טוברוק מתנהלת באופן דוחה כלפי דיא סבע"
אחרי התבוסה לבית"ר: דיא סבע יצטרך לחזור לקרקע
במאי פרסמנו: מחירו של דיא סבע ייקבע בבוררות

דיא סבע שחקן מכבי נתניה חוגג. קובי אליהו
המאבק נמשך. דיא סבע/קובי אליהו

בנוסף לכך טוענים ויטענו במכבי נתניה: "אנחנו וטוברוק הלכנו לבוררות מתוך כוונה שבורר יקבע את המחיר של דיא סבע נכון לקיץ 2016, אחרי שהוא חזר מפציעה ממושכת. זה היה ההסכם וזו הסיבה שהלכנו לבוררות. איך יתכן שברגע אחד, כאשר סבע הופך לשחקן החם בליגה, יעלה איזיקוביץ' רעיון שמבחינתו הוא הרעיון היחיד ולפיו הוא יכול להשתלט על הכרטיס של דיא תמורת 1.2 מיליון שקל? אין שום סיכוי שהבורר יסכים לבטל את כל הבוררות. הדרך היחידה היתה לקבוע דבר בינינו לבין טוברוק ואז לגשת לבורר כדי שיאשר זאת. אין מצב שבו צד אחד מחליט שהבוררות נגמרה והוא יכול לרכוש את הכרטיס כי זה מה שנוח לו כרגע".

במכבי נתניה בטוחים שההצעה של טוברוק נדונה לסירוב אצל הבורר ושכל מטרתה היא לגרום לו לפסוק על סכום שיהיה גבוה מ-1.2 מיליון שקל אותו כזכור תהיה נתניה מחוייבת לשלם על פי ההסכמה בין הצדדים בטרם נכנסו להליך הבוררות.

בעניין אחר, שחקני הקבוצה שמעו היום לפני האימון הרצאה מפיו של כדורסלן העבר דורון שפר שסיפר להם את סיפור חייו.
באשר לקפטן ערן לוי, הוחלט בשלב הזה לא לקחת סיכון איתו מאחר שהוא עדיין מתלונן על כאבים בברכו ואם לא יחול שינוי עד מחר, הוא ינוח בשבת ולא יהיה בסגל למשחק מול עירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully