וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז הפציעה: עדן בן בסט תורגל בהרכב הפועל חיפה

18.10.2017 / 15:54

השחקן תורגל במקום פלקושצ'נקו שנמצא בנבחרת הצעירה, אך נראה כי גנסארי ירד לספסל. השחקנים מתכוננים לנחיתת כץ: "יהיה מעניין". כיוואן, שקיבל דקות ראשונות העונה, ממתין להתפתחויות

עדן בן בסט הפועל חיפה חוגג. קובי אליהו
חוזר לעניינים. עדן בן בסט/קובי אליהו

לראשונה מאז הפציעה שעבר, שגרמה להיעדרותו משני המשחקים האחרונים, עדן בן בסט תורגל היום (רביעי) בהרכב הפועל חיפה לקראת המשחק בסכנין. בן בסט תורגל על חשבון מקסים פלקושצ'נקו שנמצא כרגע עם הנבחרת הצעירה. בינתיים, קלינגר הסיט את ראדו גנסארי מעמדת הכנף למרכז הקישור, ולפיכך מסתמן כי הוא זה שישלם את המחיר ויפתח על הספסל. בן בסט, כזכור, לא שותף במשחק האחרון לאחר שהגיע לאצטדיון בחיפה ודיווח כי הוא חש כאבים שמונעים ממנו לשחק. בעקבות הדיווח, קלינגר ניפה אותו מהסגל ברגע האחרון.

הבעלים יואב כץ המריא לישראל ומחר יהיה נוכח באימון הבוקר שתקיים הקבוצה, אז ישוחח גם עם השחקנים וצפוי להיפגש עם חנן ממן וגבריאל תמאש, במטרה להשאירם בקבוצה. "אין ספק שיהיה להם ביקוש לפני ינואר, לכן נצטרך לשבת איתם ולראות מה עושים", אמרו במועדון. השחקנים עצמם מחכים להגעה של כץ לאימון מחר. "כרגע הכל מתנהל על מי מנוחות. ברגע שהוא יגיע יהיה קצת יותר מעניין", אמר אחד מהם. כזכור, אתמול החמיא קלינגר לשחקנים על המהלך שהוביל לשער הרביעי שאותו כבש ממן. "אני שמח שאתם מייצרים מה שאני מבקש. חשוב מאוד שאנחנו עושים במשחקים את מה שאנחנו מתרגלים באימונים ואני רוצה לתת דוגמה: הגול הרביעי, של חנן ממן. זה נראה בדיוק כמו תרגיל שעבדנו עליו השבוע באימונים", אמר המאמן באסיפה, "אבל עם כל המחמאות, יש לנו עדיין דברים לתקן. במהלך השבוע אני אראה לכם את המשחק ואסביר לכם בדיוק מה צריך לעשות".

הקשר הישאם כיוואן, שחשש למעמדו בעקבות הקרדיט הצר שקיבל מקלינגר, קיבל דקות ראשונות במשחק הליגה האחרון. במועדון מעריכים שיישאר גם אחרי ינואר, אולם השחקן עצמו רוצה לראות כמה דקות יקבל עד אז. "הישאם שחקן עם הרבה כישרון, אבל כרגע יש שחקנים טובים ממנו", אמרו במועדון. "העונה לא התפשרנו, יש כמה שחקנים על כל עמדה. הוא יצטרך להילחם כדי להוכיח שהוא מסוגל לחזור". במועדון מרוצים מאוד מהתפקוד של רסמוס סויסטדט בעמדת הקשר האחורי. קלינגר מתכוון להמשיך לתפקד אותו בעמדה הזאת, ולא בעמדת המגן הימני, שם משחק דור מלול שבישל שני שערים העונה, אחד פחות משמואל שיימן, שבקיץ רצה לעזוב להולנד ועד כה רושם עונה מצוינת במדי הקבוצה.

עוד בנושא

מהראן לאלה התגונן: "עשיתי בדיקות סמים בעבר, לא הייתה בעיה"
ניר קלינגר: "אנחנו עושים במשחקים את מה שאנחנו מתרגלים באימונים"
פרשת דיא סבע: מדוע מכבי נתניה לא מתכוונת לדון בהצעת טוברוק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully