וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מירוטיץ' ספג אגרוף לפניו מבובי פורטיס באימון והובהל לבי"ח

עימות אלים בין שני השחקנים שמתחרים על עמדת הפאוור פורוורד הפותח של שיקגו הסתיים בסנוקרת אימתנית של פורטיס שהפילה את מירוטיץ' לפרקט למשך מספר דקות עם לסת שבורה. הספרדי יעבור ניתוח ויושבת לזמן בלתי מוגבל

AP

בזמן שקליבלנד, בוסטון, יוסטון וגולדן סטייט פתחו הלילה (בין שלישי לרביעי) את עונת ה-NBA החדשה, בשיקגו התרחשה דרמה חריגה במהלך אימון של הבולס. ניקולה מירוטיץ' ובובי פורטיס, שהתחרו במהלך העונה שעברה על משבצת הפאוור פורוורד הפותח של הקבוצה, התעמתו באימון והחליפו עקיצות ודחיפות, עד שפורטיס שלח אגרוף אדיר לפניו של מירוטיץ, שנותר שרוע על הפרקט במשך דקות ארוכות לפני שפונה לבית החולים, שם התברר שהוא סובל משבר בלסת.

עוד בנושא

בכורה לעומרי כספי במשחק פתיחת העונה החגיגי של גולדן סטייט
פציעה מחרידה לגורדון הייוורד בבכורה בבוסטון, ייעדר 4-5 חודשים
כל הימורי פתיחת העונה של אנשי ה-NBA של וואלה! ספורט

ניקולה מירוטיץ' שחקן שיקגו בולס. AP
טירוף באימון. ניקולה מירוטיץ'/AP

גאר פורמן, הג'נרל מנג'ר של הבולס, נכח באימון וראה מקרוב את האירוע, ובהצהרה ראשונית של המועדון נמסר שהם בוחנים דרכי ענישה לפורטיס בן ה-22, שרשם אשתקד 6.8 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק, לעומת 10.6 נקודות ו-5.5 ריבאונדים למשחק של מירוטיץ' בן ה-26, שחתם הקיץ על חוזה חדש לשנתיים.

משחק פתיחת העונה של הבולס ייערך בטורונטו בלילה שבין חמישי לשישי, וכעת יהיה מעניין לעקוב מי מהשניים יחזור למגרשים מוקדם יותר, מירוטיץ' אחרי הניתוח או פורטיס אחרי ההשעייה הצפויה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully