וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי קיין: "התיקו הזה מראה כמה התקדמנו כקבוצה"

חלוץ טוטנהאם היה מרוצה אחרי ה-1:1 בסנטיאגו ברנבאו מול ריאל מדריד: "היינו לוקחים את זה לפני המשחק". בספרטק חגגו ניצחון ענק. פפ גווארדיולה: "נאפולי היא הקבוצה הכי חזקה שפגשתי"

קווינסי פרומס שחקן ספרטק מוסקבה. רויטרס
פרומס וספרטק עם ניצחון ענק/רויטרס

המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) עם המשחקים של בתים ה'-ח'. ריאל מדריד וטוטנהאם נפרדו ב-1:1 ושמחו מאוד לשמוע שגם בורוסיה דורטמונד מעדה וסיימה ב-1:1 מול אפואל ניקוסיה. מנצ'סטר סיטי רשמה עוד ניצחון עם 1:2 ביתי מול נאפולי, כשבאותו בית שחטאר דונייצק ניצחה 1:2 את פיינורד בחוץ. ספרטק מוסקבה הדהימה עם 1:5 מול סביליה, בעוד ליברפול מחצה 0:7 את מאריבור האומללה. ר.ב. לייפציג ניצחה 2:3 את פורטו, בשיקטאש נותרה מושלמת עם 1:2 מול מונאקו.

עוד בנושא:
ריאל וטוטנהאם נפרדו ב-1:1, ספרטק דרסה 1:5 את סביליה

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד עם הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
רונאלדו וקיין/רויטרס

המספרים

* ספרטק מוסקבה השיגה את הניצחון הגדול ביותר שלה בליגת האלופות. האדומים שחזרו את ההישג של לוקומטיב מוסקבה שניצחה את אנדרלכט באותה תוצאה ב-2001.

* ליברפול הפכה לקבוצה האנגלית הראשונה אי פעם שכובשת ארבעה שערים במשחק חוץ בליגת האלופות כבר במחצית הראשונה. בבית היו שש קבוצות אנגליות שעשו את זה בעבר.

* ששת הפנדלים (שקדמו לזה של אמדו דיאוורה שנכנס) שנבעטו נגד מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות, הוחמצו. כך שבסך הכול, שש משבע בעיטות העונשין מ-11 המטרים האחרונות שנבעטו לשער של סיטי באלופות הוחמצו.

* רק ברצלונה (9) ספגה יותר שערים עצמיים בליגת האלופות מאשר ריאל מדריד (8). הבלאנקוס, אגב, נהנו מ-15 שערים עצמיים.

* במשחק בין ר.ב. לייפציג לפורטו היו 5 שערים כבר במחצית (2:3 לגרמנים). הפעם האחרונה בה נכבשו חמישה שערים במחצית הראשונה באלופות הייתה בנובמבר 2016, אז בורוסיה דורטמונד הובילה 2:5 במחצית מול לגיה ורשה וניצחה אותה 4:8.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש 10 שערים ב-13 משחקי ליגת האלופות מול יריבות אנגליות. רק ליאונל מסי (17) כבש יותר. סייייי

* השער של סוקרטיס היה ה-400 של בורוסיה דורטמונד במסגרות אירופיות. הראשון נכבש על ידי הלמוט בראכט מול ספורה לוקס ב-1956/7.

* ה-0:7 של ליברפול במאריבור הוא ניצחון החוץ הגדול ביותר של קבוצה אנגלית בליגת האלופות אי פעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
סלאח חוגג/רויטרס

קשר ליברפול מוחמד סלאח אמר אחרי ה-0:7 של קבוצתו: "אני חושב שזה היה משחק נהדר, שיחקנו טוב, זו תוצאה חשובה בשבילנו ואנחנו צריכים להמשיך להסתכל קדימה. הקבוצה שיחקה טוב, השגנו תוצאה טובה וזה מה שחשוב. אני מאושר מאוד, עכשיו אנחנו צריכים להתרכז כדי לשפר את התוצאות שלנו גם בליגה. היה לנו מזל רע בשלושה או ארבעת המשחקים האחרונים שלנו. כולם הרגישו שאנחנו הולכים להשיג תוצאה טובה". יורגן קלופ: "הגישה שלנו הייתה יוצאת מן הכלל, היינו בעניינים ממש מהרגע הראשון. הבקענו שערים נפלאים, שיחקנו כדורגל מצוין וזה נראה שמאריבור לא טובה אבל פשוט היה לה קשה מולנו. אני אוהב את העובדה שנשארנו מרוכזים במחצית השנייה, שלטנו במשחק והייתה הופעה מאוד בוגרת שלנו. אפשר להתקשות במשחק כזה אם לא נותנים 100%".

חלוץ טוטנהאם הארי קיין, שרשם החמצה לא אופיינית ב-1:1 מול ריאל מדריד, אמר: "ידענו שיהיו להם מצבים ושיהיה משחק קשה. להשיג נקודה בברנבאו? היינו לוקחים את זה אם היו שואלים אותנו. זה מראה כמה התקדמנו כקבוצה". שוער טוטנהאם הוגו לוריס: "היה תענוג לשחק עם חברי לקבוצה פה בברנבאו. הרגשה פנטסטית. היינו טובים יותר במחצית הראשונה וגם היו לנו כמה מצבים טובים לכבוש. בהמשך הם לחצו אותנו חזק. יכולנו להיכנע ולספוג את השני, אבל המשכנו לעבוד יחד עד לסיום. ברמות האלה, זו הרגשה נפלאה גם לצאת עם נקודה טובה". שוער ריאל קיילור נבאס: "היה משחק של שוערים. היה קשה לנו למצוא את הרשת, ניסינו אבל זה כל מה שהצלחנו להשיג הפעם. רצינו גם לשמור על רשת נקייה, אבל לפעמים אין מה לעשות לגבי זה. אני בטוח שבעתיד נצליח לעשות זאת יותר".

מגן מנצ'סטר סיטי קייל ווקר: "ידענו שהם יתקפו אותנו חזק במחצית השנייה אבל הבחורים הוכיחו יופי של אופי. אדרסון השאיר אותנו במשחק". בלם סיטי ג'ון סטונס: "נאפולי שיחקה כדורגל סבלני והיא תמיד מציבה איום בהתקפה. ידענו שיהיה קשה ורצינו לשחק את המשחק שלנו. לפרקים, זה היה משחק נהדר לצפייה. אני מאוכזב שספגנו אבל בסך הכול זו הייתה הופעה קבוצתית נהדרת. שמנו את עצמנו בעמדה טובה". מאמן סיטי פפ גווארדיולה: "היה משחק מדהים, יוצא מהכלל. שתי הקבוצות רצו לשחק עם לחץ גבוה. נאפולי היא אחת הקבוצות הכי טובות שפגשתי בקריירה. אם אתה לא אגרסיבי בלי הכדור אין לך סיכוי לשרוד. אנחנו קרובים לשלב הבא אבל זה עוד אל גמור. צריך עוד ניצחון אחד כדי להעפיל".

קפטן ספרטק דניס גלושקוב שכבש את השער השלישי בניצחון 1:5 על סביליה: "אני גיבור המשחק? כל הקבוצה גיבורים. היה יופי של ניצחון, אבל החיים נמשכים והטורניר נמשך. מה הכריע את המשחק? אין לי מושג. עלינו למחצית השנייה ועשינו את העבודה. האם נעלה לשלב הבא? זה לא הזמן לדבר על זה". הבעלים של ספרטק ליאוניד פדון התמוגג: "היום היינו עדים לאופן שבו מתרחשת היסטוריה. נכון שהמזל היה לצידנו אבל כולם ראו שאנחנו קבוצה ברמה. זו ספרטק הכי טובה מאז שאני הבעלים. הוכחנו שאנחנו יכולים לייצג את רוסיה בכבוד במפעלים בינלאומיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully