וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטיס קציקאריס: "עד עכשיו התכנית ההגנתית שלנו לא באה לידי ביטוי"

17.10.2017 / 22:19

מאמן הפועל ירושלים נשמע מאוכזב אחרי ה-86:81 מול בודוצ'נוסט בבית: "היינו לא רגועים בהגנה ובהתקפה ושילמנו על זה". יוגב אוחיון: "נתנו להם לקלוע סלים קלים בצבע ולחדור"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

הפועל ירושלים המשיכה לאכזב גם הערב (שלישי) כשהפסידה 86:81 בבית לבודוצ'נוסט במסגרת המחזור השני בבית ב' של היורוקאפ. האדומים נראו רע ופרט לג'רום דייסון, שסיים עם 21 נקודות, 5 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אי אפשר לציין לחיוב אף שחקן שם, בטח לא מבחינה הגנתית, שם האורחת חגגה בצבע כמעט בכל התקפה וגם הצליחה להפציץ מבחוץ מול הגנה חולמנית מאוד של האלופה הישראלית.

עוד בנושא:
הפועל ירושלים הפסידה 86:81 בבית לבודוצ'נוסט והיא בצרות

יוגב אוחיון שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
אוחיון וירושלים בהופעה מאכזבת/יוסי ציפקיס

מאמן ירושלים פוטיס קציקאריס אמר בסיום: "זו בטח לא התוצאה שרצינו וציפינו להשיג. במחצית הראשונה היינו לא רגועים בהגנה וגם בהתקפה, והגארדים שלהם יצרו. גם הפוסט-אפ שלנו לא היה טוב במחצית השנייה. הם השיגו יתרון, אבל השתפרנו בהגנה וחזרנו למשחק. דברים כמו ריבאונד ודברים אחרים כבר פגעו בנו. לא השגנו ניצחון ויש לנו עוד הרבה עבודה לפנינו. לא הצגנו ברבע השלישי את האנרגיה שהיינו צריכים להציג ולקח לנו זמן להיכנס לעניינים. אבל כשהיינו בפיגור 16 הגבנו, שינינו הגנה וזה עזר. ריצ'רד האוול היה חסר במשחק הזה. דיברתי בימים האחרונים עם השחקנים על אחריות הגנתית, לשים את הגוף שלנו, זה עניין של רצון, של מלחמה. עד עכשיו התכנית ההגנתית שלנו לא באה לידי ביטוי. צריך לראות מאמץ מכולם".

רכז ירושלים יוגב אוחיון, שקלע 4 נקודות, אמר אחרי המשחק: "לא היינו אגרסיביים בתחילת הרבע השלישי, האמת שמתחילת המשחק. נתנו להם לחדור ולקלוע סלים קלים בצבע. נכנסנו לבור עמוק והיה קשה לחזור. הצלחנו לחזור, אבל אז הגיעו שני הריבאונדים האחרונים שניצחו להם את המשחק. כבר חזרנו ואני חושב שיכולנו לנצח. המפתח אצלנו זו האגרסיביות, במיוחד בהגנה אבל גם בהתקפה. אם נהיה אגרסיביים אז נוכל לקלוע סלים קלים במתפרצות. הדרך ארוכה מאוד, אבל הדרך שלנו מתחילה בשבת כי מה שנעשה בשבת, יגיע גם לאירופה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully