וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר דוידזאדה: "אם נגיע כמו שצריך אני לא חושב שתהיה בעיה לנצח"

17.10.2017 / 21:15

מכבי תל אביב נחתה בקזחסטן, שם תחפש ניצחון ראשון בליגה האירופית מול אסטנה. המגן שהחלים ממחלה לא חושש: "המשחק תלוי בעיקר בנו", על כושרו: "מרגיש בסדר גמור, מאמין שאגיע מוכן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב נחתה הערב (שלישי) בקזחסטן, לקראת המשחק מול אסטנה במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית (חמישי, 18:00). אחרי חמש שעות טיסה, הצהובים הגיעו לבירה הקזחית ומחר בערב יקיימו מסיבת עיתונאים ואימון מסכם לקראת המשחק, בו ינסו להשיג ניצחון ראשון העונה במפעל. ארון שוינפלד (פציעה) וברק יצחקי (מחלה) נותרו בארץ, ולעומתם אופיר דוידזאדה נכלל בסגל לאחר שהחלים ממחלה ממנה סבל בימים האחרונים.

המגן העניק ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה, ניתח את סיכוייה של מכבי תל אביב וסיפר על כושרו האישי. "הרבה אנשים לא מכירים את אסטנה, גם אנחנו לא ידענו עליה הרבה עד שלא ראינו אותה בווידאו", הודה, "אנחנו יודעים שיש שיש לה שחקנים מאוד מוכשרים וטובים ושזו קבוצה אגרסיבית שמשחקת חזק, אז נגיע מוכנים וחדורי מוטיבציה כדי לנצח. המגרש הביתי? הבנתי שיש שם דשא סינטטי, לא יודע אם זה צריך להשפיע עלינו, אני חושב שהרבה מאוד תלוי בנו ובאיך שנגיע למשחק הזה".

"אין ספק שגם הם יהיו בהתלהבות עם הקהל וכל האווירה, אבל אם אנחנו נגיע כמו שצריך אני לא חושב שתהיה בעיה, אנחנו צריכים לנצח את המשחק", הוסיף, "אין ספק שהפסד יכול מאוד לסבך אותנו במאבק העלייה, זה אחד המשחקים החשבוים שלנו בקמפיין, מקווה שנעשה את התוצאה שאנחנו רוצים. אני מרגיש בסדר גמור ומאמין שאגיע מוכן במאה אחוז".

עוד בנושא

מכבי תל אביב: ארון שוינפלד שוב חש כאבים ולא ישחק באסטנה
מפסיקים להתנצל: מכבי תל אביב פצועה ובינונית, אך מנצחת
גיא חיימוב ייעדר מספר שבועות בשל פציעה: "השמועות לגבי שקריות"

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב עם אופיר דוידזאדה. יוסי ציפקיס
יפתח בקזחסטן? אופיר דוידזאדה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully