וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב ייעדר מספר שבועות בשל פציעה: "השמועות לגבי שקריות"

17.10.2017 / 20:34

שוער הפועל באר שבע סובל מקרע בשריר בכתף, והגיב לשמועות לפיהן לכך שאינו משחק יש קשר לפרשת החומרים האסורים: "קיימות ספקולציות כאלה ואחרות, הן חסרות בסיס". בן שהר בתמונת ההרכב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכת הפציעות בהפועל באר שבע נמשכת, וכעת הגיע תורו של גיא חיימוב לבלות על שולחן הטיפולים. השוער, שנפגע בתיקול עם עדן בן בסט במשחק מול הפועל חיפה לפני כחודש (בו נפצע גם החלוץ), ניסה לחזור לפעילות אך בבדיקה שערך לאחרונה התברר שהוא סובל מקרע באחד מהשרירים בכתף, וכעת ייאלץ לעבור שיקום של מספר שבועות לפחות וייעדר מפעילות. חיימוב נעדר כבר הערב (שלישי) מהאימון וצפוי כאמור להתחיל את השיקום, במהלכו דודו גורש ימשיך לעמוד בין הקורות והשוער השלישי גל נבון ישמש כשוער המחליף של האלופה.

בינתיים, חיימוב התייחס הערב בדף הפייסבוק שלו לשמועות שהופצו לאחרונה, לפיהן לעובדה שאינו משחק יש קשר לפרשת החומרים האסורים של שיר צדק. "אעשה קצת סדר בדברים", כתב, "ביממה האחרונה אני שומע ורואה כל מיני שמועות והודעות שקריות חסרות כל בסיס. צר לי הדבר, אבל לשמחתי שום דבר מהשתיים אינו נוגע אליי.

עוד בנושא

הפועל באר שבע: אליניב ברדה צפוי לחזור לסגל מול סטיאווה בוקרשט
ג'ון אוגו בהבטחה: "אתם יכולים לצפות ממני לשערים נוספים"
הפועל באר שבע: "בכר לא מתכוון לחכות שדברים יסתדרו מעצמם"

גיא חיימוב שוער הפועל באר שבע. ברני ארדוב
נלחם בשמועות. גיא חיימוב/ברני ארדוב

"אציין עוד, שאותי באופן אישי זה לא מפתיע, שמועות היה לפני ושמועות יהיו אחרי. אז נכון, קיימות ספקולציות כאלה ואחרות מאז פרשת החומרים האסורים שאני לא משחק. לצערי הרב, בדיוק באותו השבוע במשחק נגד הפועל חיפה מתחתי את שריר הכתף. המשכתי לשחק ולהתאמן עם כאבים כול החודש ורק אתמול אחרי החמרת מצבי הופנתי לבדיקת אולטרסאונד שאישרה את החשש בה התבשר לי שיש לי קרע חלקי בשריר.

"לצערי אאלץ להיות בתקופה הקרובה בטיפולים וחיזוקים, בתקווה לכמה שפחות זמן. כמה חשוב אהבת חינם,פרגון ,כבוד לאדם. אם נבחר להשקיע בזה יהיה טוב יותר עבור כולם".

בעניין אחר, המאמן ברק בכר עשוי לעשות מספר שינויים בהרכב למשחק מול סטיאווה בוקרשט בליגה האירופית, לעומת זה שפתח מול הפועל רעננה, ושחקנים בקבוצה ציינו שכולם מרגישים שמקומם בהרכב לא מובטח, שכן בכר זועם על חוסר ההקרבה והמחוייבות מתחילת העונה. ככל הנראה מאור מליקסון יחזור להרכב כאשר גם בן ביטון עשוי לקבל דקות ראשונות מאז שנפצע במשחק הנבחרת מול מקדוניה. גם בן שהר בתמונת ההרכב . מוחמד גדיר, ניב זריהן ומיכאל אוחנה עדיין בספק כאשר אליניב ברדה צפוי לחזור לסגל. אמיר חלאיילה הצעיר לא רשום למשחקים באירופה ולא יוכל להיות בסגל למשחק ביום חמישי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הפוסט של חיימוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully