וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה הודחה בסיבוב הראשון במוסקבה: "ידעתי שכל רוסיה עודדה אותי"

הטניסאית, ששבה להתחרות ברוסיה לראשונה מאז 2007, נכנעה לריבריקובה 7:6 (3), 6:4 לעיני יציעים מלאים והתעניינות תקשורתית אדירה: "לא הייתי מגיעה אם הטורניר הזה לא היה במדינה שלי"

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. רויטרס
מוסקבה לא האירה לה פנים. שראפובה/רויטרס

מריה שראפובה סיימה את דרכה בגביע הקרמלין כבר בסיבוב הראשון, לאכזבת אלפי הצופים באולם הביתי במוסקבה. הרוסייה, ששיחקה בטורניר WTA במדינה שלה לראשונה מאז 2007, נוצחה 7:6 (3), 6:4 על ידי מגדלנה ריבריקובה הסלובקית, המדורגת 26 בעולם ושהגיעה השנה לחצי גמר ווימבלדון. שראפובה, שהגיעה למוסקבה אחרי שזכתה בטורניר טיאנג'ין, זכתה לעידוד מאלפי הצופים שצעקו "מאשה! מאשה!", אבל זה לא עזר לה.

שראפובה עצמה אמרה אחרי המשחק: "אין לי חרטות. רציתי מאוד לגמור כאן את השנה, במוסקבה. לא הייתי מגיעה אם זה לא היה טורניר מוסקבה. בדרך כלל אין לי אפשרות לשחק במוסקבה כי אני מתכוננת לטורניר גמר הסבב, אבל השנה הזו הייתה שונה כמובן". זוכת חמשת תארי הגרנד סלאם כאמור עוררה עניין עצום וחריג בטניס כשפרט לאולם המלא, גם עשרות צוותי תקשורת ליוו ועקבו אחריה במהלך היום וכמובן גם אחרי ההפסד שלה. על המשחק של יריבתה, אמרה שראפובה: "היא שיחקה בצורה חכמה מאוד, החזירה המון כדורים למגרש. אולי לא הייתי מוכנה מספיק, אבל אני באמת חושבת שהיא שיחקה נהדר. נלחמתי חזק ורציתי מאוד לנצח לעיני המעריצים שלי. ידעתי שכל רוסיה עודדה אותי היום".

בטורניר הגברים נקבע היריב שיתמודד מול דודי סלע בסיבוב השני. הטניסאי הישראלי, שניצח אתמול את בורנה צ'וריץ' יפגוש בהתמודדות הבאה את רוג'ריו דוטרה סילבה המדורג 68 בעולם. סילבה ניצח היום את יבגני דונסקוי מרוסיה בשתי מערכות חלקות 3:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully