וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בצ'מפיונס: צ'לסי תנסה לצאת מהמשבר בבית נגד רומא

אחרי שני הפסדי ליגה, הבלוז מחכים לג'אלורוסי (21:45, גולד). יונייטד אצל בנפיקה (ספורט 1), בארסה מחכה לאולימפיאקוס (ספורט 5), פריס סן ז'רמן מתארחת אצל אנדרלכט (5+), באיירן מול סלטיק ויובה נגד ספורטינג

רויטרס

המחזור השלישי בליגת האלופות יסתיים מחר (רביעי) עם משחקי בית א' עד ד'. מנצ'סטר יונייטד אצל בנפיקה, פריס סן ז'רמן תתארח אצל אנדרלכט, באיירן מינכן מול סלטיק, צ'לסי מחכה לרומא, יובנטוס נגד ספורטינג ליסבון, ברצלונה מארחת את אולימפיאקוס, אתלטיקו מדריד באזרבייג'אן נגד קרבאח וצסק"א מוסקבה ממתינה לבאזל.

בנפיקה - מנצ'סטר יונייטד (21:45, ספורט 1)

כמעט 50 שנה אחרי שיונייטד גברה 1:4 על בנפיקה בגמר גביע אירופה, הן נפגשות פעם נוספת, העשירית בסך הכול והראשונה מאז 2011, אז נפרדו ב-1:1 בפורטוגל וב-2:2 באולד טראפורד בשלב הבתים. האורחים, עם ויקטור לינדלוף שנרכש בקיץ מהנשרים, מגיעים אחרי הופעה מאכזבת באנפילד, אך עדיין בצמרת הפרמיירליג. בנפיקה לא מבריקה בליגה (מקום שלישי) ומתקשה גם בצ'מפיונס, שם טרם צברה נקודה והובסה במחזור הקודם 5:0 בבאזל. יונייטד עדיין מושלמת באירופה העונה.

צסק"א מוסקבה - פ.צ. באזל (21:45)

ביברס נאתכו וקבוצתו יארחו את השוויצרים המנוסים במאבק על המקום השני. באזל מגיעה אחרי ניצחון הצ'מפיונס הגדול בתולדותיה, בעוד צסק"א ספגה את הפסד הבית האירופי הכי גדול שלה במחזור הקודם (4:1 ליונייטד). שתי הקבוצות עם שלוש נקודות וצמד המפגשים ביניהן עשוי להכריע את זהות העולה לשמינית הגמר, כך שעבור צסק"א מדובר במשחק קריטי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
יונייטד לא הבריקה בכלל בשבת. מוריניו/רויטרס

אנדרלכט - פריס סן ז'רמן (21:45, ספורט 5+)

הקבוצה מעיר האורות זכתה לבשורה טובה כאשר התברר שטיאגו סילבה כשיר. היא מתייצבת אחרי 1:2 סופר דרמטי אצל דיז'ון וכשהיא שולטת ללא עוררין בליג 1. השכנה מבלגיה רק חמישית בליגה שלה, אך גם היא בכושר משופר, לפחות בזירה המקומית (ארבעה ניצחונות רצופים). באירופה לעומת זאת, העסק פחות עובד ואנדרלכט תצטרך לחולל סנסציה כדי לצאת עם משהו מול הצרפתים, שצברו שש נקודות ועומדים על 0:8 ביחס השערים. ב-2013 הקבוצות נפגשו בשלב הבתים וזה נגמר עם 0:5 של פריס בבלגיה, כולל רביעייה של זלאטן ו-1:1 בצרפת.

באיירן מינכן - סלטיק (21:45)

יופ היינקס הוציא לדרך את הקדנציה הרביעית שלו כמאמן באיירן עם חמישייה קלילה בליגה, אך באירופה הוא נאבק, לפחות כרגע, על המקום השני בבית וינסה לא למעוד מול הבויז, שמגיעים אחרי 0:3 מרשים אצל אנדרלכט במחזור הקודם. המשחק האחרון של היינקס בצ'מפיונס היה הזכייה ב-2013 והוא ישמח להמשיך מהמקום בו נעצר. באיירן מעולם לא הפסידה ליריבה סקוטית בשמונה משחקי בית. ניר ביטון לא צפוי לפתוח בסלטיק.

טיאגו סילבה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
כשיר למשחק. סילבה/רויטרס

קרבאח - אתלטיקו מדריד (19:00, ספורט 5)

המשחק המוקדם של המחזור. האזרים כמעט הוציאו משהו מול רומא במחזור הקודם, אך נותרו ללא נקודות וינסו לעקוץ את הקולצ'ונרוס, שמגיעים עייפים אחרי התיקו מול בארסה ומאוכזבים אחרי הפסד הבית על הבאזר במחזור האחרון מול צ'לסי. אתלטיקו חייבת ניצחון כדי להמשיך להיאבק על העלייה. זה יהיה המפגש הרשמי הראשון אי פעם בין יריבה אזרית ליריבה ספרדית.

צ'לסי - רומא (21:45, 5 גולד)

הקבוצה של אנטוניו קונטה בצרות בליגה, אחרי שני הפסדים רצופים, בבית מול סיטי והפסד מביך לקריסטל פאלאס. גם רומא נבלמה במחזור האחרון, כאשר אחרי חמישה ניצחונות הפסידה 1:0 בבית לנאפולי. אלופת אנגליה עדיין מושלמת בליגת האלופות העונה, עם יחס שערים מרשים של 1:8, בעוד הג'אלורוסי צברו ארבע נקודות. אנטוניו רודיגר, שנרכש מרומא בקיץ, יפגוש את האקסית. שתי הקבוצות שיחקו זו מול זו בשלב הבתים ב-2008, כאשר כל אחת ניצחה בביתה.

ססק פברגאס שחקן צ'לסי. רויטרס
צ'לסי בכושר לא טוב. פברגאס/רויטרס

ברצלונה - אולימפיאקוס (21:45, ספורט 5)

בארסה איבדה את המאזן המושלם בליגה בשבת נגד אתלטיקו ורוצה לחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה המאכזבת מפיראוס, שעם 3:4 דרמטי אצל פנאיוניוס במחזור האחרון ביוון קטעה רצף של שלושה הפסדים וטרם צברה נקודה בצ'מפיונס העונה. המאזן של אולימפיאקוס מול יריבות ספרדיות: אפס ניצחונות, שתי תוצאות תיקו, 12 הפסדים.

יובנטוס - ספורטינג ליסבון (21:45)

הגברת הזקנה מקרטעת. היא כבר הובסה 3:0 אצל בארסה בצ'מפיונס, התאוששה וכעת, מגיעה אחרי נקודה בשני משחקי ליגה, כולל הפסד ביתי נדיר (עם החמצת פנדל של פאולו דיבאלה בדקה ה-97), מה שהוריד אותה למקום הרביעי בלבד. יובה צריכה להתאושש בבית נגד ספורטינג, שניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, בחמישי האחרון בגביע וגם היא לא בכושר טוב אחרי פתיחה מוצלחת של העונה. ספורטינג מעולם לא ניצחה באיטליה: 10 הפסדים, שלוש תוצאות תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully