וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: הרצליה פותחת את שלב הבתים בהונגריה

17.10.2017 / 11:59

אחרי ההפסד למכבי תל אביב יצאה הקבוצה של מיקי גורקה למשחק חוץ נגד אלבה פהרוואר ההונגרית (19:15, 5+ גולד), כשהמטרה הסופית היא לתפוס את אחד משני המקומות הראשונים בבית

one

בני הרצליה תעלה מחר (רביעי) למשחקה הראשון במסגרת שלב הבתים הראשון של היורופקאפ כשתפגוש בהונגריה את אלבה פהרוואר (19:15, שידור ישיר ב5+ גולד) האלופה המקומית. הרצליה יצאה היום להונגריה, ותערוך בשעות הערב אימון באולם המקומי בעיר שקשפהרוואר. השחקנים של מיקי גורקה מגיעים מאוכזבים מהתפרקות ברבע האחרון נגד מכבי תל אביב ביום ראשון, אך מאמינים ביכולתם לרשום הישג במפעל ולצלוח את שלב הבתים הראשון. מלבד הרצליה והקבוצה ההונגרית משחקות בבית גם טמוסקי מינסק, אלופת בלארוס, ושרלואה הבלגית. אור לאומי ימשיך להעדר מהסגל של הקבוצה מהשרון, ומי שיצא במקומו הוא די ג'יי שארפ, שהכרטיס הכפול שלו עם הפועל כפר סבא בוטל.

אלבה פהראוור זכתה בעונה שעברה באליפות הונגריה בפעם השנייה בלבד מאז שנת 2000, וקיבלה את הזכות לשחק במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, שם צלחה את הסיבוב השני, בו נכנסה, נגד קאלב קארמו האסטונית, אך הפסידה בסיבוב האחרון לקרשיאקה הטורקית. את הקבוצה מאמן ברנסילב דז'וניץ' הסרבי והיא מחזיקה לא פחות משישה אמריקאים - הבולטים שבהם הם הגארד קייסי היל ואלאנדייס האריס. שחקנים מובילים נוספים הם שחקני נבחרת הונגריה הסנטר אקוש קלר והפורוורד פטר לוראנט והפורוורד הסרבי הונגרי לוקה מרקוביץ'.

שחקן בני הרצליה שון דאוסון חוגג. קובי אליהו
המסע האירופי בעיצומו. דאוסון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully