וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר ממסי: ברצלונה חוגגת שבע מוליכות בענפים השונים

קבוצת הכדורגל פתחה את העונה בסערה, אך בקטלוניה נהנים מהמקום הראשון גם בכדורסל (אחרי המהפכה הגדולה), קטרגל, כדורגל נשים, הוקי, כדוריד (עם 127 ניצחונות רצופים) וכדורעף

רויטרס

כמה חודשים אחרי שברצלונה איבדה את האליפות בלה ליגה ליריבה הגדולה ריאל מדריד והחליפה את מאמנה, הקבוצה מקטלוניה נראית נהדר. רק במחזור האחרון שמטה בארסה נקודות ראשונות העונה וגם זה קרה עם 1:1 בחוץ מול אתלטיקו מדריד וכרגע, אחרי שמונה מחזורים, היא מובילה את הטבלה עם 22 נקודות מ-24 אפשריות, ארבע יותר מהשנייה בטבלה ולנסיה וחמש יותר מריאל.

אלא שבקטלוניה, שעוברת ימים סוערים סביב משאל העם בנוגע לעצמאות, לא מסתפקים רק בקבוצה הכי מוכרת ובכירה שלהם וחוגגים את ההצלחה הספורטיבית ממנה נהנות שלל קבוצות המועדון של ברצלונה בפתיחת העונה הזו. ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני חגגו את העובדה שלא פחות משבע קבוצות של ברצלונה מובילות כרגע את הליגות שלהן בענפים השונים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ב"מונדו דפורטיבו" חגגו עם המועדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדורגל גברים: כאמור, החבורה של ארנסטו ואלוורדה שולטת בפתיחת העונה הזו, עם 91.6 אחוזי הצלחה. בנוסף, גם מלך שערי הליגה שייך לה כרגע, ליאונל מסי כמובן, עם 11 כיבושים העונה, ארבעה יותר משני הבאים ברשימה.

כדורגל נשים: קבוצת הנשים זכתה בארבע אליפויות רצופות (הראשונות שלה) בין 2011 ל-2015 ובשתי העונות האחרונות סיימה במקום השני. אשתקד, היא גם הניפה את הגביע הספרדי. בתום שישה מחזורי ליגה, בארסה במאזן מושלם ובמקום הראשון בטבלה עם מאזן שערים של 1:27 מרשים, כולל 0:9 על סראגוסה ו-0:10 על סנטה טרסה. האלופה המכהנת אתלטיקו מדריד צמודה אליה, גם היא עם מאזן מושלם ובארסה עלתה גם לשמינית גמר ליגת האלופות.

קטרגל גברים: אחרי ארבע שנים בלי אליפות, הקבוצה ביצעה בקיץ כמה החתמות גדולות וכרגע, היא עם 15 נקודות מ-15 אפשריות.

כדורסל גברים: העונה הקודמת הייתה כישלון עצום, גם בליגה (מקום שישי בעונה הסדירה, הדחה ברבע גמר הפלייאוף מול ולנסיה) וגם ביורוליג (מקום 11, עם 18 הפסדים ורק 12 ניצחונות). העונה לעומת זאת, אחרי מהפכה ענקית בסגל, בארסה נראית הרבה יותר טוב. היא מובילה את הליגה עם ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים ומאזן סלים של פלוס 81, טוב יותר מהמאזן של ריאל מדריד ופואנלברדה, שתיהן גם מושלמות. גם ביורוליג היא ראשונה בתום המחזור הראשון, אחרי שהביסה ב-27 הפרש את פנאתינייקוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תומא הרטל, ברצלונה. GettyImages
המהפכה בכדורסל החלה בהצלחה/GettyImages

כדוריד גברים: הקבוצה של צ'אבי פסקוואל (כן, גם בכדוריד קוראים ככה למאמן) זכתה בשבע אליפויות רצופות ועומדת על 127 ניצחונות ליגה רצופים. העונה, בארסה עם שישה ניצחונות בשישה משחקים ויחס שערים של פלוס 61 והיא מעל הלבטיה אנאיטסונה, שניצחה גם היא שישה משחקים, אך עם יחס שערים של פלוס 13 בלבד.

הוקי: הקבוצה הכי מוצלחת של המועדון (21 תארים אירופאים) פתחה את העונה עם שני ניצחונות (כמו שתי קבוצות אחרות בליגה) ועם יחס שערים של 2:16, שמציב אותה מעל ליסאו (יחס שערים 3:14) וג'ירונה השכנה.

כדורעף: בניגוד לכל הענפים הקודמים, קבוצת הכדורעף איננה מקצוענית. יחד עם זאת, גם היא מובילה את הטבלה עם שני ניצחונות בשני משחקים ומבלי לאבד עד כה אף מערכה, בדומה לאלמריה, אולם בארסה הרשתה שתי נקודות פחות ולכן היא ראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully