וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל תל אביב פירקה את עפולה, גם נהריה וראשון עלו

18.10.2017 / 21:00

הקבוצה של דני פרנקו לא התקשתה מול הקבוצה מהעמק וחגגה עם 67:101. תומר גינת בלט עם 18 נקודות. עירוני נהריה ניצחה בחוץ את גליל עליון 98:93, אליצור קרית אתא - מכבי ראשון לציון 82:70

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במעמד צד אחד. שחקני הפועל תל אביב חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחקי סיבוב א' בגביע המדינה בכדורסל יצאו הערב לדרך עם ארבעה משחקים מתוך העשרה שיערכו בשלב זה. הפועל תל אביב, אחרי ההפסד בנהריה, פירקה בחוץ את הפועל עפולה, 67:101. מכבי ראשון לציון התגברה על מוקש לא פשוט וניצחה בחוץ את אליצור קרית אתא 70:82. עירוני נהריה של אריק אלפסי ניצחה בחוץ את גליל עליון 83:93 ובמשחק על טהרת הליגה השנייה ניצחה מכבי הוד השרון בחוץ את מגדל העמק 110:112 אחרי שתי הארכות.

אדריאן בנקס הפועל תל אביב. לילך וייס,
קלי קלות. אדריאן בנקס עושה הגנה/לילך וייס

הפועל עפולה - הפועל תל אביב 101:67

הקבוצה מהעמק מחזיקה בתואר המפוקפק, הראשונה בליגות המקצועניות להחליף מאמן העונה כשיוסי בוכניק סיים את דרכו עוד לפני מחזור הפתיחה ואת מקומו תפס דוד אלהרר. אולם, זה ממש לא עזר הערב מול הפועל תל אביב שפשוט התעללה בקבוצה מבירת העמק במשחק חד צדדי לחלוטין. תומר גינת הוביל את האדומים עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים והמשיך את היכולת הטובה מהליגה. טיי מקי הוסיף 15 ודניאל איידן 13. רביב לימונד היה פושר עם 7 נקודות, אבל תרם 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למנצחים. בעפולה חוץ מווין לנגסטון שקלע 21, אך שחקן אחר לא הופיע.

עפולה פתחה את המשחק הזה בטירוף עם 2:9 מהיר, אבל האדומים התעשתו מהר מאוד כשטיי מקי, תומר גינת ואדריאן בנקס העניקו להם יתרון 20:23 בסוף הרבע. אולם, הרבע השני היה במעמד צד אחד. ג'ף אלן עשה מה שהוא רוצה בצבע, מקניל ומקי צלפו מבחוץ והעניקו לאורחים יתרון שיא של 31:48 במחצית. הטיול של האדומים נמשך ואף התגבר במחצית השנייה כשאפילו המחליפים חגגו ברבע הרביעי כשנועם חסון, דור וכנר ועמית שחר העניקו התכבדו באקורד הסיום וקבעו 67:101 מוחץ לאדומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רון סבג הפועל עפולה מול טיוון מקי הפועל תל אביב. לילך וייס,
טיי מקי מול רון סבג/לילך וייס

אליצור קרית אתא - מכבי ראשון לציון 82:70

מכבי ראשון לציון לא פתחה טוב את הליגה המקומית, אך לפחות בגביע היא נמנעה מהפתעות מול קבוצה שעשתה לא מעט חיים קשים בעבר לקבוצות מליגת העל במפעל הזה. ראשון לא הציגה יכולת גדולה, אבל בכל פעם שהמארחים התקרבו מארק טולפסון (20 נקודות) צלף שלשה וניצן חנוכי חילק אסיסט ששבר את ההגנה המקומית החלשה. ג'ייסון סיגרס הוסיף 15 למנצחים כשמרפי הולוואי שולט בצבע עם 12 נקודות ו-20 (!) ריבאונדים. רודני אלכסנדר (20) ומאליק קוק (17) הוליכו את קרית אתא, אבל אף שחקן אחר לא התעלה ולא עבר את ה-10 נקודות כדי ממש לתת פייט לקבוצה הבכירה מליגת העל.

המשחק הזה נפתח בצורה צמודה מאוד, עד שמרפי הולוואי ושלשה של ניצן חנוכי הריצה את האורחים ליתרון נוח בסוף הרבע הראשון של 25:16. קרית אתא התקרבה וגם עלתה ליתרון זמני ברבע השני, אבל מארק טולפסון היה ה-איש של שמוליק ברנר ויחד עם ג'ייסון סיגרס שניצל חטיפה של יניב סולומון, סידר לאורחים יתרון נוח של 36:45 במחצית. ראשון שמרה על היתרון הדו ספרתי שלה לכל אורך המחצית השנייה בעיקר בזכות סיגרס וטולפסון ובסיום: 70:82 לכתומים.

אלכס יאנג, עירוני נהריה. ברני ארדוב
ניצחון נוח. אלכס יאנג/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון - עירוני נהריה 93:83

אחרי כמה שנים בהן הסתפקה בעונות סולידיות בליגת המשנה, הפועל גליל עליון מאיימת השנה להיות חלק מחבורת הצמרת, כשמי שאחראי על הרוח הגבית שקיבלה המועדון הוא המנהל המקצועי שלה עמית גל. אולם, גליל נכנעה הערב ונפרדה מהמפעל כצפוי עם הפסד מול נהריה החזקה שנהנתה מיכולת נהדרת של אלכס יאנג ודנזל ליוינגסטון הזרים שלה שסידרו לה ניצחון שלא הוטל בספק מהפתיחה.

נהריה פתחה את המשחק הזה בצורה מפוקסת מאוד, כשיפתח זיו וקורי וובסטר עם מעניקים לה יתרון נוח וליי אפ של של אלכס יאנג קבע 13:23 לאורחים בסוף הרבע הראשון. גליל ניסתה להתקרב אבל סלים של אלכס יאנג ואיגור נסטרנקו ברבע הרביעי קבעו יתרון 77:89 שלוש דקות לסיום, יתרון שממנו המארחים לא חזרו ובסיום: 83:93 לנהריה.

seperator

הפועל מגדל העמק - מכבי הוד השרון 112:110 (אחרי שתי הארכות)

הוד השרון, אחת ההפתעות של העונה שעברה בלאומית, הגיעה למשחק הזה אחרי מהניצחון בהארכה במוצקין במחזור הפתיחה והערב הם נזקקו לעוד שתי הארכות כדי לגבור על מגדל העמק אחרי מותחן גדול. ורנטון טיל, יותם שירן ועידו וסטולרו כיכבו אצל המנצחים, אבל גיבור המשחק הזה הוא תומר פורת שליי אפ שלו 4 שניות לסיום הבטיח את הניצחון לאורחים. יותם שירן להט עם 28 נקודות ו-9 ריבאונדים להוד השרון. סטולרו (22) ו-ורנון טיל (21 ו-10 ריבאונדים) בלטו. טיילור ג'ונס הוביל את המפסידים עם 26 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'ורדן סמפל הוסיף 19 ו-18 ריבאונדים למפסידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully