וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ה-MLB: היאנקיז הביסו 1:8 את יוסטון וצימקו ל-2:1 את ה-ALCS

17.10.2017 / 7:56

הפסים חזרו הביתה וחזרו לסדרה: טוד פרייז'ר פתח עם הומראן בן שלוש ריצות, ארון ג'אדג' הוסיף הומראן דומה וסי סי סבאת'יה שלט מהגבעה. ניו יורק יכולה לחזור שוב מפיגור 2:0?

ארון היקס ארון ג'אדג' ניו יורק יאנקיז. AP
עוד קאמבק ליאנקיז? היקס וג'אדג' חוגגים/AP

ניו יורק יאנקיז - יוסטון 1:8 (1:2 לאסטרוס בסדרה)

את ה-ALDS פתחו היאנקיז עם שני הפסדים מול קליבלנד, אך התאוששו בצורה מופלאה וחזרו לניצחון בסדרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. האם הם מתכננים תרגיל דומה גם הפעם?

אחרי שני הפסדים צמודים וכואבים בטקסס, ניו יורק חזרה הביתה וההתקפה שלה, כמו גם סי סי סבאת'יה על הגבעה, נראו מצוין. טוד פרייז'ר פתח עם הומראן בן שלוש ריצות באינינג השני, לפני שהפסים הוסיפו חמש ריצות ברביעי: צ'ייס הדלי עם סינגל, טוד פרייז'ר שנכנס אחרי הגשה פרועה ולקינוח, עוד הומראן בן שלוש ריצות, הפעם ממחבטו של ארון ג'אדג'. באינינג התשיעי עוד היה מעט מתח, כאשר הבסיסים התמלאו ויוסטון הכניסה ריצה אחת על הולכה, אך לא יותר מזה.

סבאת'יה רשם שישה אינינגים עם חמישה סטרייקאאוטים, כשהוא מאפשר רק שלוש חבטות. הבולפן השלים עם חבטה בודדת בשלושה אינינגים. צ'רלי מורטון הפסיד אחרי שיצא בתום 3.2 אינינגים עם שבע ריצות חובה. קולין מקיו עלה מהבולפן ודווקא היה מצוין עם ארבעה ושלושה.

הלילה יתקיימו שני משחקים: היאנקיז מול האסטרוס במשחק 4 (סוני גריי נגד לאנס מקולרס ג'וניור) החל מ-0:08 ולאחר מכן, הקאבס מול הדודג'רס במשחק 3 (קייל הנדריקס נגד יו דרוויש) החל מ-4:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully