וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה מעוניינת בלינקולן, כוכב נבחרת ברזיל עד גיל 17

ב"אס" מדווחים שהקטלאנים עוקבים אחרי החלוץ ששייך לפלמנגו וכבש שלושה שערים בשלושה משחקים במונדיאל עד גיל 17. קבוצתו דורשת עבורו כ-30 מיליון יורו. וגם: שני המועמדים הגרמנים

רויטרס

ברצלונה כשלה בקיץ בניסיונותיה לשמור על ניימאר, שעזב לכסף הגדול של פריס סן ז'רמן. חלק מהכסף הזה נוצל כדי לרכוש את עוסמאן דמבלה הקיצוני הנהדר שהגיע מבורוסיה דורטמונד, אך זה כבר הספיק להיפצע ועל פי דיווחים בספרד, הקטלאנים מעוניינים להחתים יהלום ברזילאי בן 16.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברצלונה עוקבת. לינקולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-"אס" טוענים שבארסה מעוניינת בלינקולן, החלוץ בן ה-16 ששייך לפלמנגו ומככב בימים אלו באליפות העולם עד גיל 17 עם שלושה שערים בשלושה משחקים. על פי הדיווח נציגי ברצלונה כבר גיששו עם סוכנו של השחקן, כאשר קבוצתו פלמנגו דורשת עליו לא פחות מ-30 מיליון יורו. לינקולן נחשב לכישרון גדול כמו גם חברו לקבוצה ויניסיוס שחתם כבר בריאל מדריד ויעבור אליה ביולי 2019 תמורת סכום של 45 מיליון יורו. החלוץ גם נבחר לאחר מ-60 השחקנים הצעירים המבטיחים בעולם על פי דירוג שנערך ב"גארדיאן"האנגלי ויהיה מעניין לעקוב האם הוא יגיע לברצלונה בסופו של דבר.

מי שנמצא בדרך החוצה מברצלונה וכנראה לא ילבש את מדיה יותר הוא קשר נבחרת טורקיה ארדה טוראן. השחקן שהגיע לקבוצה ב-2015 מאתלטיקו מדריד תמורת כ-34 מיליון יורו, לא קיבל אפילו דקת משחק מאז שארנסטו ואלוורדה הגיע לקבוצה ובקטלוניה תוהים לאן נעלם השחקן, שבנבחרת טורקיה דווקא משחק ופתח במשחקים האחרונים. ב"ספורט" הקטלאני טוענים שהשחקן הגיע למבוי סתום ושהקבוצה תנסה "להיפטר" ממנו עם פתיחת חלון ההעברות הקרוב בינואר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מיטשל וייזר שחקן נבחרת גרמניה עם מקס מאייר. רויטרס
על הכוונת של ברצלונה. מקס מאייר/רויטרס

אבל לא רק לינקולן על הכוונת של ברצלונה. ב"ספורט" הקטלאני מציינים עוד שני מועמדים גרמנים לקבוצה בחלון ההעברות של ינואר, כאשר רוברט פרננדס ואורבאנו אורטגה חברי ההנהלה של המועדון כבר שהו בגרמניה ועקבו אחריהם. המועמד הראשון הוא יוליאן בראנדט, הקשר הצעיר שכבש שני שערי ליגה העונה במדי באייר לברקוזן והשתייך לסגל נבחרת גרמניה בגביע הקונפדרציות בקיץ.

שחקן צעיר נוסף בו הקטלאנים מעוניינים הוא מקס מאייר, חלוצה בן ה-22 של של שאלקה. גם מאייר וגם בראנדט מתאימים לפרופיל שבארסה מחפשת, כאשר השניים גם יוכלו לחזק את בארסה בליגת האלופות בהמשך הקמפיין משום שהם לא שיחקו במפעל הזה העונה עם קבוצתם. וכמובן, איך אפשר בלי פיליפה קוטיניו? ב"ספורט" מדווחים שבארסה עדיין לא התייאשה מהניסיון להחתים את השחקן והיא תגיש לליברפול הצעה נוספת בסך 130 מיליון יורו עבור הכוכב הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully