וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרקוס אולדריג' סיכם על הארכת חוזה לשלוש שנים בסן אנטוניו

למרות שתי העונות המאכזבות יחסית שהעביר עד כה במדי הספרס, הפורוורד קיבל הארכת חוזה מרשימה: 72.3 מיליון דולר לשלוש עונות נוספות מעבר לעונה הקרובה, בה החוזה המקורי שלו מסתיים

למרכוס אולדריג', סן אנטוניו ספרס. AP
נשאר לטווח ארוך. אולדריג'/AP

סן אנטוניו, סגנית אלופת המערב, הגיעה הערב (שני) לסיכום עם הפורוורד שלה למרקוס אולדריג' על הארכת חוזהו, כך דיווח אדריאן ווג'נארוסקי מ-ESPN. הארכת החוזה היא לשלוש שנים תמורת 72.3 מיליון דולר, כאשר העונה השלישית היא מובטחת חלקית.

לאולדריג' היה דדליין עד הלילה להגיע עם הספרס לסיכום על הארכת חוזה, כזו שתספק לו אופציית שחקן ותאפשר לו לצאת מחוזהו בעונה הבאה ולהפוך לשחקן חופשי. בעונה הקרובה, האחרונה בחוזה המקורי, הוא ירוויח 21.4 מיליון דולר בסן אנטוניו.

אולדריג' הצטרף לסן אנטוניו בקיץ 2015, אחרי תשע עונות בפורטלנד. בעונת הבכורה שלו בספרס הוא סיפק 18 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בממוצע למשחק ובעונה החולפת ירד ל-17.3 נקודות ו-7.3 ריבאונדים למשחק, הנתונים החלשים ביותר שלו מאז עונת הרוקי. בפלייאוף הוא נחלש עוד יותר ורשם 16.5 נקודות ו-7.4 ריבאונדים, המספרים הנמוכים בקריירת הפוסטסיזן שלו.

בסך הכל, מעברו של אולדריג' לסן אנטוניו נחשב לסוג של אכזבה ובעונה שעברה הוא לא נבחר לאולסטאר, לראשונה מאז 2011. הקבוצה, על פי הדיווחים, אף ניסתה להעביר אותו בטרייד לפני הדראפט האחרון אך לא השיגה עסקה שסיפקה אותה. למרות זאת, בסן אנטוניו ישמרו את השחקן בעונות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully