וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נס ציונה ניצחה 71:79 את הפועל גלבוע/גליל

16.10.2017 / 21:15

מחצית שנייה מוצלחת של הכתומים העניקה להם ניצחון בכורה בליגה והציבה את האורחים מהצפון על מאזן 1:1. אלעד הופמן רשם שיא קריירה עם 18 נקודות, דיאנג'לו הריסון נפצע אחרי ארבע דקות

שחקן גלבוע/גליל זאק לידיי עם שחקן עירוני נס ציונה טל דן. מגד גוזני
טל דן נאבק על הכדור עם זאק לידיי/מגד גוזני

משחקי המחזור השני בליגת העל בכדורסל המשיכו הערב (שני) עם ניצחון ביתי של עירוני נס ציונה 71:79 על הפועל גלבוע/גליל. מדובר בניצחון בכורה עבור הכתומים העונה, שנעזרו בהצגה של אלעד הופמן (18 נקודות, 4 מ-6 לשלוש) שקבע שיא קריירה בנקודות.

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מגומגמת, אך גלבוע/גליל היו הראשונים להתעורר מהתרדמת והצליחו לרדת למחצית ביתרון 31:38. טאליב זאנה וגארי בראון החליטו לקחת את המארחים על הגב והעבירו את היתרון לכתומים. ברבע הרביעי האורחים עוד הצליחו לחזור ולאזן, אך אז אלעד הופמן נכנס לזון כדי להוביל את קבוצתו לניצחון ראשון העונה, 71:79.

קלעו לעירוני נס ציונה: אלעד הופמן 18 (שיא קריירה בנקודות, 4 מ-6 לשלוש), ג'רון ג'ונסון 16 (5 מ-7 לשלוש), טאליב זאנה 15 (6 ריבאונדים), אלישי כדיר 10, גארי בראון 10 (10 ריבאונדים), טל דן 7 (10 אסיסטים, השווה שיא קריירה באסיסטים), גולן גוט 3, רביב פיטשון וג'רמיין ביל שותפו אך לא קלעו.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: טיילר סטון 16 (11 ריבאונדים), חואקין שוכמן 14 (6 ריבאונדים), זאק לידיי 14, יחזקאל סקוורר 9, ג'ייקובן בראון 9, ספנסר וייס 5, טל קרפלס 2, בן אלטיט 2, דיאנג'לו הריסון שותף אך לא קלע.

כוכב המשחק, אלעד הופמן אמר בסיום: "רצינו לעשות ניצחון כדי להחזיר את הביטחון. מצאתי את המקום שלי בנס ציונה. ההרגשה מעולה, כיפית, היה משחק יחסית טוב שלי וניצחנו".

מאמנו, נדב זילברשטיין: "הקבוצה עדיין מחפשת את הדרך שלה. אלעד הופמן הוא ראי של הקבוצה הזאת ויש הרבה כמוהו בקבוצה. מקווה שהמשחק ייתן ביטחון".

המאמן המפסיד, אריאל בית הלחמי: "הפציעה של דיאנג'לו הריסון לא נראית טוב. היריבה שיחקה הרבה יותר טוב וקלעה שלשות באחוזים מטורפים, ביצענו את כל הטעויות האפשריות".

אוהדי עירוני נס ציונה. מגד גוזני
אוהדי נס ציונה/מגד גוזני

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק התחיל בצורה מגומגמת והחטאות של שני הצדדים. דיאנג'לו הריסון נפצע ונאלץ להיעזר בצוות הרפואי אחרי 4 דקות בלבד, במה שנראה כמו פגיעה בשריר האחורי. ג'רון ג'ונסון קלע שלשה 13 שניות לסיום הרבע הראשון כדי לקבוע את תוצאות: שוויון 19:19.

רבע 2:

גלבוע/גליל הצליחה לעלות ליתרון ברבע השני, נס ציונה ניסתה להפוך עם ג'רון ג'ונסון ואלעד הופמן, אך האורחים הצליחו לשמור על מרווח ביטחון. יחזקאל סקוורר הגיע ל-1,000 נקודות קריירה, ג'ייקובן בראון קלע שלשה על הבאזר כדי לעזור לקבוצתו לרדת למחצית ביתרון 31:38.

רבע 3:

שלשה של גולן גוט, שתי דקות מפתיחת הרבע, העלתה את נס ציונה ליתרון 39:40. טאליב זאנה וגארי בראון החליטו לקחת את הקבוצה על הגב והובילו אותה לרבע שלישי נפלא שנגמר ב-9:25 לטובת המארחים, שהגיעו לרבע הרביעי עם יתרון 47:56.

רבע 4:

האורחים פתחו את הרבע עם ריצת 2:9 והורידו ל-58:56, תוצאה שאילצה את נדב זילברשטיין לקחת פסק זמן. שלשה גדולה של ג'רון ג'ונסון העלתה את נס ציונה ליתרון 59:63. ספנסר וייס איזן ל-63:63 פחות מארבע דקות לסיום המשחק. שלשה של גארי בראון החזירה את היתרון למארחים ושלשה נוספת של אלעד הופמן, שהגיע לשיא קריריה בנקודות, קבעה 63:69. הכתומים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום כדי לנצח 71:79.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן עירוני נס ציונה ג'רמיין ביל עם שחקן גלבוע/גליל זאק לידיי. מגד גוזני
ג'רמיין ביל עם זאק לידיי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully