וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון דאי: "ניתן להקביל את הזכייה שלי למדליה אולימפית"

נהג המירוצים הישראלי בן ה-26, שזכה באליפות הנסקאר האירופית, התראיין למהדורה המרכזית של וואלה!: "לעמוד עם דגל ישראל ולשמוע את ההמנון בסיום זו הרגשה שאי אפשר לתאר"

עריכת וידאו:ניר חן

בווידאו: צפו בראיון של אלון דאי במהדורה המרכזית

אלון דאי, נהג המרוצים הישראלי בן ה-26, זכה אמש (ראשון) באליפות הנסקאר האירופית. דאי סיים במקום השני בליגה בשנת 2015, בשנה הראשונה בה עשה את המעבר לנסקאר, והפעם צלח את שני סבבי הפלייאוף בהם הניקוד הוא כפול וסיים במקום הראשון. היום דאי סיפק ראיון טלפוני לוואלה! במהלך המהדורה המרכזית עם יעקב אילון.

דאי אמר בראיון: "אני לא מתחרה שנה או שנתיים, אני כבר 16 נמצא בספורט הזה ובספורט מוטורי בכללי. זה לא משהו שצומח בין רגע, שנים של עבודה. כל מי שהיה מנצח באליפות אירופה היה מתרגש ושמח באותה מידה, זה תואר מאוד מכובד וזה לא משהו שפשוט להשיג. התחרות באירופה נחשבת לקשה ברמות מטורפות. להגיע למצב הזה של לחצות את קו הסיום ולדעת שאתה אלוף אירופה ולעמוד עם דגל בישראל ולשמוע את ההמנון, זו הרגשה שאי אפשר לתאר".

נהג המרוצים הישראלי הוסיף: "נסקאר זו ליגה אמריקאית אבל היא מתפתחת ונמצאת בהרבה מקומות בעולם. מבחינת הרמה, הנאסקר האמריקאי הוא שווה ערך לפורמולה 1. אליפות אירופה היא דבר מאוד חזק, ואני מאוד שמח לזכות בה. ניתן להקביל זאת לכל מדלייה אולימפית או אליפות עולם בתחום האתלטיקה, זה לגמרי אותו דבר. הנסקאר האמריקאי זה כמו ה-NBA או ה-NFL של האמריקאים ושם נמצא הדבר האמיתי. השאיפה היא להגיע לשם ואני מקווה שכבר בשנה הבאה אני אצליח למצוא מימון וספונסרים ואמצא מקום באליפות ארצות הברית".

על המסלול עם אלון דאי. Sparky, ניר בן טובים
הישג נפלא. אלון דאי/ניר בן טובים, Sparky

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully