וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחולון פועלים להחליף את טראוויק במהרה, בשלישי: מונאקו מתארחת

16.10.2017 / 14:53

הסגולים מחפשים ניצחון בכורה, והפורוורד ישלם את המחיר כשלא ברורה עמדת מחליפו. הצרפתים העשירים יתארחו בליגת האלופות, וולדן: "אי אפשר לא להיות מוכנים, אחרת נובך"

one

הפועל חולון המשיכה גם אמש (ראשון) בפתיחת העונה הלא טובה שלה כשהפסידה בבית 89:82 להפועל אילת וירדה למאזן 2:0 בליגת העל. הקבוצה של דן שמיר הציגה כדורסל לא קבוצתי, הגנה לא טובה והרבה דקות של חוסר זרימה בדרך להפסד צודק ליריבה שהגיעה ללא הרבה ציפיות למרכז. מלבד ג'ו אלכסנדר וטו הולוואי, שעשו את שלהם מבחינת צבירת נקודות, אף אחד משחקני חולון לא התקרב למצופה ממנו.

מי שכבר צפוי לשלם את המחיר בתקופה הקרובה הוא הפורוורד ג'אבריל טראוויק, שלא סיפק את הסחורה והתקבלה החלטה לשחררו. טראוויק שותף לפחות מדקה בהפסד לאילת, ובמועדון עושים מאמצים גדולים מאוד כדי לצרף שחקן במקומו. בחולון מודעים לבעיית הריבאונד הקשה שהתגלתה בכל אחד ממשחקיה עד כה, ועשויים לצרף במקומו של טראוויק שחקן פנים, אם ימצאו כזה מספיק איכותי.

עוד בנושא:

אקוניס: "מה שספאחיה עשה זה בושה וחרפה, מעולם לא ראיתי מאמן נוהג כך"
ליגת העל: הפועל אילת ניצחה בחוץ 82:89 את הפועל חולון
אכזבה בהפועל תל אביב מהתבוסה לנהריה: "מה שקרה לא יחזור שוב"

קורי וולדן שחקן הפועל חולון מול חואקין שוכמן שחקן גלבוע/גליל. ברני ארדוב
"צריכים ניצחון אחד כדי לצאת לדרך". קורי וולדן/ברני ארדוב

"אני מרגיש שיכולנו לנצח הרבה מהמשחקים מתחילת העונה, אבל יש לנו חלקים שאנחנו לא מצליחים לקלוע, ואי אפשר שזה יקרה מול קבוצת טובות, וכשאתה לא קולע ולא עושה עצירות, זה יפגע בך", ניסה להסביר אמש קורי וולדן מה קורה לקבוצתו, "אני מבין שהפסדנו כמה משחקים אבל זה לא סוף העולם. אנחנו צריכים ניצחון אחד כדי לצאת לדרך".

ואם ההפסד והשינויים המתקרבים לא מספיקים, מחר מגיעה לאולם החדש בחולון מונאקו במסגרת המחזור השני בליגת האלופות של פיב"א (19:30, שידור ישיר בספורט 5). כזכור, חולון פתחה את שלב הבתים בהפסד חוץ צמוד למורסיה הספרדית, בעוד מונאקו טיילה במשחק ביתי נגד יובנטוס הליטאית. "נהיה חייבים להיות מוכנים למשחק נגד מונאקו, יותר מוכנים ממה שהיינו עד עכשיו, אי אפשר לא להיות מוכנים, אחרת נהיה מובכים", אמר וולדן לקראת ההתמודדות.

מונאקו, אולי הקבוצה העשירה ביותר בצרפת כיום, סיימה את השנתיים האחרונות במקום הראשון בעונה הסדירה בצרפת אך לא הצליחה לזכות באליפות. את הקבוצה מדריך המונטנגרי זבזדן מיטרוביץ', ובמועדון כמה פנים מוכרות מאוד ביניהם אקס גלבוע/גליל ג'ראלד רובינסון, אקס הפועל תל אביב ועירוני נהריה כריס אוואנס ושחקן הפנים הנפלא של נבחרת בוסניה אלמדין קיקאנוביץ'. שחקנים נוספים בסגל הם הגארד הפנטסטי ארון קראפט, הרכז דרו ג'ויס, הקלע האוקראיני סרגיי גלאדיר והמקומיים אמארה סיי ופול לאקומב.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה בחוץ 82:89 את הפועל חולון

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מול שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ראלד רובינסון. ברני ארדוב
חוזר ארצה עם מונאקו. ג'ראלד רובינסון במדי גלבוע/גליל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully