וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "טוברוק מתנהלת באופן דוחה כלפי דיא סבע"

16.10.2017 / 14:37

בנתניה זועמים על ההצעה של טוברוק לפיה זו תשלם סכום של 1.2 מיליון שקלים תמורת כרטיסו של שחקן ההתקפה. הפסיקה בבוררות המתנהלת בין שני המועדונים בנושא אמורה להתפרסם בקרוב

דיא סבע שחקן מכבי נתניה חוגג. קובי אליהו
מבוקש. דיא סבע/קובי אליהו

עורך הדין עמיאל תגר אמור לפסוק בקרוב בתיק הבוררות המתנהל בין מכבי נתניה לבית"ר טוברוק בכל הקשור לדמי הכרטיס של דיא סבע. עורכי הדין של המועדון ניר ענבר מהצד של טוברוק ורועי רוזן מהצד של מכבי נתניה אמורים להעביר בימים אלה את הסיכומים לקראת פסיקת הבורר שאמור להחליט על שוויו של השחקן המצטיין על פי קיץ 2016 ולא על פי ערכו כעת.

הבוקר (שני) החליט אריק איזיקוביץ' בעלי טוברוק לשלוח מכתב לבורר ובו הוא מציע שטוברוק תשלם 1.2 מליון שקל למכבי נתניה וזכויות הכרטיס של סבע יועברו אליה. על פי ההערכות יש לאיזיקוביץ' יסוד סביר להניח שהוא יוכל למכור את סבע בסכום גבוה יותר וכך להרוויח לא מעט מעבר לסכום שהוא הציע. איזיקוביץ' מסתמך על משפט מתוך דיון בבוררות מלפני כשלושה חודשים אז אמר בעלי מכבי נתניה אייל סגל כי יהיה מוכן לוותר על הכרטיס אם יקבל מאיזיקוביץ' את הסכום המדובר. מניותיו של סבע לא היו אז במקום גבוה ולכן ככל הנראה לא הרים איזיקוביץ' את הכפפה שהוא רוצה כרגע להרים.

במכבי נתניה זעמו היום נוכח הפנייה של איזיקוביץ' לבורר ופירסמו הודעת מועדון חריפה מאוד ובה נכתב: "למרבה הצער, טוברוק בחרה להתנהל (ולא בפעם הראשונה בהליך זה) בצורה מחפירה ומניפולטיבית. טוברוק מנסה לעשות כל תרגיל נחות אפשרי כדי לנסות ולהעלות את מחירו של דיא סבע במהלך הליך הבוררות, ולמרבה הצער הדברים מביכים".

עוד בנושא
ז'אורז'יניו: "אני מת לשחק, אבל אם אפצע אני עשוי להיעדר חודשים"
בני יהודה מאוכזבת מההפסד, זעם על השופט חכמון: "נמאס שהולכים עם הגדולות"
קוסטדינוב לצוות המקצועי של מכבי חיפה: מעדיף לשחק כקשר אחורי

אריק איזיקוביץ'  יושב ראש בית"ר נס טוברוק. ברני ארדוב
הרים את הכפפה. איזיקוביץ'/ברני ארדוב

בהמשך נכתב בהודעת נתניה: "מעבר לכך שהידיעות ההזויות שטוברוק מוציאה לכלי התקשורת הן שקריות, יש לדברים חומרה יתרה נוכח העובדה שהן מנסות להשפיע על הבורר הנכבד בעיצומו של ההליך המשפטי. זוהי לא דרכה של מכבי נתניה. את ההליך תנהל מכבי נתניה בפני הבורר הנכבד. כך, גם את מה שיש לה להגיד על ההתנהלות המבישה של טוברוק היא תגיד לבורר הנכבד ולו בלבד. בשולי הדברים מוצאת מכבי נתניה לגנות את האופן הדוחה בו מתייחסת טוברוק לדיא סבע. כנראה ששכחו שם ששחקנים הם לא חפצים וגם לא סחורה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully