וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע העפיל לסיבוב השני בקרמלין קאפ: "רוצה לסיים את השנה בטעם טוב"

אחרי פתיחה רעה הישראלי (72 בעולם) נראה מצוין כשגבר תוך 62 דקות בלבד 3:6, 2:6 על בורנה צ'וריץ' הקרואטי (56 בעולם) ועלה לשלב הבא בטורניר במוסקבה. סלע: "מרוצה מהאופן שבו שיחקתי"

דודי סלע טניסאי ישראלי. רויטרס
בכושר טוב. סלע/רויטרס

דודי סלע העפיל היום (שני) לסיבוב השני בטורניר הקרמלין קאפ במוסקבה (סך פרסים 746 אלף דולר), אחרי שגבר על 3:6, 2:6 על בורנה צ'וריץ'. סלע ניצח תוך 62 דקות בלבד את יריבו הקרואטי בן ה-20 המדורג 56 בעולם, כשהוא מציג טניס מצוין, מכה אומנם רק עשרה ווינרים אבל מנצל היטב את 27 השגיאות הלא מחויבות של יריבו הכישרוני, ששוב הפסיד בסיבוב הראשון במוסקבה.

הישראלי בן ה-32, המדורג 72 בעולם, פתח רע ונשבר במשחקון הגשה הראשון שלו כדי להיקלע לפיגור 2:0, אבל מאז זכה ב-12 מה-14 המשחקונים הבאים כדי להעפיל לסיבוב הבא בטורניר ה-ATP 250, שם יפגוש את המנצח בין יבגני דונסקוי (99 בעולם) לרוג'ריו דוטרה סילבה (68 בעולם). סלע הבטיח בניצחון פרס כספי של 12,735 דולר ו-20 נקודות דירוג.

סלע אמר לאחר המשחק: "נחמד להתחיל את הטורניר עם הניצחון. אני מרוצה מהאופן שבו שיחקתי. לקחתי את הנקודות החשובות במערכה הראשונה ואז השתפרתי בשנייה. אני שמח ומקווה להשתפר במשחק הבא. אין לי העדפה בנוגע ליריבה הבא. שניהם שחקנים סולידיים. זהו הטורניר האחרון שלי השנה לפני משחק הדייויס ואני רוצה לסיים את השנה בטעם טוב".

עוד בנושא

רוג'ר פדרר ניצח 4:6, 3:6 את רפאל נדאל וזכה בטורניר שנגחאי
רוג'ר פדרר שני בטבלת תארי כל הזמנים: "תענוג לחלוק מגרש עם נדאל"
מריה שראפובה: "מאושרת, זה תואר מיוחד וניצחון מיוחד בשבילי"

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully