וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו: "יום אחד אתה אלוהים, יום אחד רוצים לזרוק אותך ממדריד"

ריאל מדריד מחכה לטוטנהאם בליגת האלופות, פוצ'טינו: "מי שלא שיחק בברנבאו, כאילו לא הוטבל". "מארקה": "שונאים את טוטנהאם כי הם יהודים", הספרס הגיבו בזעם. וגם: רונאלדו נהנה במסעדה של נדאל ופאו גאסול

one

טוטנהאם תפגוש את ריאל מדריד ביום שלישי בברנבאו לקרב הגדול של בית ח' במוקדמות ליגת האלופות. שתי הקבוצות במאזן מושלם אחרי שני משחקים, עם שש נקודות, עם הפרש שערים זהה של 1:6, ואם זה לא מספיק, ברקע גם ניצבות השמועות על ההתעניינות של ריאל מדריד בהארי קיין. מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו התראיין בספרד, החמיא לשחקניו וסיפר על התחושות החזקות שמעוררת ריאל מדריד בעולם הכדורגל.

עוד בנושא

זידאן ניצח במשחקו ה-100 בריאל מדריד: "חשוב שרונאלדו הבקיע"
מוריניו: "כשאהיה זקן אספר מדוע לא מוניתי למאמן ברצלונה ב-2008"

מאמן טוטנהאם, מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
"ריאל מדריד? יש בקבוצה הזאת משהו מיוחד, משהו שאי אפשר לתאר, דבר שאתה פשוט מרגיש כשאתה נמצא בברנבאו או שאתה משחק מולם". פוצ'טינו/רויטרס

על ההתעניינות של הגדולות באירופה בהארי קיין: "זה מאוד מאוד טבעי. הארי הוא שחקן עם בגרות ייחודית, הוא רואה את הדברים ברור מאוד. החלום שלו הוא לעשות משהו גדול עם טוטנהאם, הקבוצה שהוא אוהד. כשאתה רואה שהעבודה שאתה משקיע מזוהה על ידי קבוצות גדולות וזוכה לתהודה בתקשורת, הדבר היחיד שזה גורם לך זה רק לעבוד יותר קשה ולהמשיך בדרך שבה בחר. הא בחור יוצא דופן, אדם צנוע, עם ערכים טובים לחיים, אנושי מאוד, וזה תענוג שיש לך שחקן כזה בקבוצה, כי הא הופך את החיים שלך לקלים יותר".

על ריאל מדריד: "יש בקבוצה הזאת משהו מיוחד, משהו שאי אפשר לתאר, דבר שאתה פשוט מרגיש כשאתה נמצא בברנבאו או שאתה משחק מולם. אם לא שיחקת מול ריאל בברנבאו, זה כאילו שלא הוטבלת. רק בשבוע שעבר דיברתי על זה עם חורחה ולדאנו, על מה המועדון הזה מעביר, האוהדים, הברנבאו... זה משהו שמרגישים".

האם הוא יכול לאמן את ריאל מדריד? "זו התפתחות תמידית. לפני תשע או עשר שנים חשבתי שיהיה קשה מאוד לאמן. אחרי זה הכל בא בטבעיות, אתה מתחיל לאמן, ללמוד, להתפתח, והיום אנחנו באחת הקבוצות הגדולות באנגליה. ככל שהזמן עובר אתה הופך ליותר גמיש, העור שלך נהיה יותר עבה, ובסוף התהליך אתה כבר מאבד לחלוטין את היהירות שהייתה לך כשחקן, ומתחיל ליהנות מדברים אחרים. אתה שם אותך בעמדת שירות. בסופו של דבר אנחנו מעמידים את עצמנו לשירותם של השחקנים, כי הם אלה שעושים את העבודה על המגרש".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן טוטנהאם הארי קיין חוגג. רויטרס
"תענוג שיש לך שחקן כזה בקבוצה, כי הוא הופך את החיים שלך לקלים יותר". קיין/רויטרס

ואפרופו מעבר אפשרי בין טוטנהאם לריאל מדריד, לוקה מודריץ' יפגוש את קבוצתו לשעבר, והתייחס למפגש בראיון באתר אופ"א. "טוטנהאם הייתה הקבוצה הראשונה שלי מחוץ לקרואטיה, היו לי שם ארבע שנים נהדרות והאוהדים היו נפלאים, יש לי רק זיכרונות טבים", אמר מודריץ', "טוטנהאם מאוד התחזקה כמועדון, הם השקיעו הרבה כסף, יש להם מתקן אימונים חדש ואצטדיון חדש והם מוכנים כבר להתמודד על האליפות, זה מה שמגיע למועדון עם כזו מסורת, ואני מאחל להם הצלחה, אבל לא בשני המשחקים מולנו.

"אחרי ארבע שנים בטוטנהאם, הרגשתי שאני צריך להתפתח ושאני צריך אתגרים חדשים על מנת להשתפר. ריאל מדריד הייתה הקבוצה האידיאלית עבורי, וכששמעתי שהם מתעניינים בי, לא יכולתי לחשוב על שום דבר אחר. המעבר לקבוצה הזאת העלתה אותי רמה. אני משחק את הכדורגל הטוב בחיי. לשחק בסנטיאגו ברנבאו זה משהו מיוחד מאוד. אני נוצר כל רגע, ומקווה שמצפות לי עוד הרבה שנים טובות".

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
"המעבר לקבוצה הזאת העלתה אותי רמה. אני משחק את הכדורגל הטוב בחיי". מודריץ' על ריאל/רויטרס

קשר ריאל מדריד איסקו התראיין היום במסיבת העיתונאים של קבוצתו לקראת המשחק ואמר: "ליגת האלופות זה מפעל מיוחד עבור ריאל, אנחנו תמיד מחשיבים את עצמנו כקבוצה בכירה ורוצים לסיים בראשות הבית, אבל נפגוש יריבה חזקה". איסקו נמצא בכושר מצוין, ומשחקן ספסל הפך לשחקן חשוב במערך של זידאן: "יש תקופות שבהן אתה טוב ולפעמים פחות טוב, אני מקווה להמשכיות חיובית, אני נהנה מהמצב הנוכחי.

איסקו בין 30 המועמדים לזכייה בכדור הזהב: "אני לא חושב על דברים כאלה, זה קשה מאוד, אבל אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד. השנה? כריסטאנו חייב לזכות בכל מקרה. יהיה חלום להיות בין שלושת המועמדים הסופיים, אבל יש גם את סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ'. בכל אופן מה שחשוב לי זה הצלחת הקבוצה". הוא מסרב להתרגש מהמחמאות שהוא מקבל, ויודע: "אני לא קורא עיתונים, לא מקשיב לשבחים, אני יודע איך זה עובד, יום אחד אתה אלוהים ויום אחד אתה מוסר חמש מסירות גרועות ורוצים להעיף אותך ממדריד".

בעניין אחר, טוטנהאם הגיבו לכתבה שפורסמה ב"מארקה" הספרדי, לפיה התרנגולים שנואים בשל מוצאם היהודי. מגזין הספורט המדרידאי אף הוסיף: "מוצאם היהודי של טוטנהאם הפך אותם לקבצה שנואה על ידי אוהדי יריבותיהם, אך לאורך 135 שנותיהם תמיד היה להם סגנון ושחקנים נפלאים".

הספרס מסרו בתגובה: "אנחנו מופתעים מכך שמגזין מפורסם ומוצלח כמו "מארקה", שמציג עצמו כמקצועני, מפרסם כתבה שקרית ולגמרי מגעילה". הספרדים עוד לא מסרו תגובה לדברי המועדון הלונדוני.

רונאלדו ובת הזוג ג'ורג'ינה רודריגס נהנו מאוד במסעדת "טאטל" במדריד, המסעדה של רפאל נדאל, פאו גאסול ואנריקה איגלסיאס. גם המעריצים של CR7 נהנו מהתמונה (תראו כמה לייקים תוך כמה שעות!)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully